18 LET



V januarju praznujeta dve moji nečakinji in sestra. Čas tako hitro beži in spet  imamo eno 18 - ko, zato bom danes izpostavila darilo za našo polnoletno punco.


Verjele ali ne, ampak ni bolj strastne navijačice NK Maribor,  kot je ona. Tale v oči vpadajoča barva, je pač barva nogometnega kluba.
Obiskala sem njihovo "Vijolčno bajto" in se »okrepila« s sponzorskim materialom.


Spekla sem »nogometno torto«. Izrez sem si sposodila, pa idejo tudi, saj sem bila izžrebana pri ArtMBR in sem dobila krasno tortico s strani Magde, ki jo bom spekla za Valentinovo, tokratna izvedba pa je v vijolični, rumeni in beli izvedbi. Prijavljam jo seveda tudi na izziv pod ključno besedo peka.
Dobro da imam okrog sebe polno nogometnih navdušencev in hvala Francu, da mi je napisal številke dresov tistih res dobrih igralcev, da nisem čisto mimo pihnila.
S slastnimi lizikami sem napolnila torte in v kakšen kos dodala še kaj drugega.
Na šal iz papirja sem zapisala Vse NK boljše za popestritev darila.


Za konec objave pa še voščilnica in njena notranjost z žepkom za denar.


Kot vedno kadar delam za svoje ljube, mi je najboljši tisti trenutek, ko se zasliši tisti vrisk navdušenja……….in itak, to je to..........

              



Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Morda boš vrisk navdušenja slišala tudi od vseh nas, ki bomo obiskali tvoj blog in to objavo. :)
Darja, noro dobro! V vijolični bajti si dobila toliko materiala, da je bila potrebna trinadstropna torta. Vse je narejeno z okusom in veliko občutka za vse detajle.
Ne morem mimo tvojega bloga, ki je dobil novo oblekico. Krasno, sveže in že čisto spomladansko. Prava osvežitev!
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, precudovito, kot vse, kar prihaja izpod tvojih rok.

lp
Oseba Janja sporoča …
Vav, to je res čudovito in zelo lepo izdelano. Lp
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Če tamala ne bi vrisknila!!!! Ni vljudno, da nadaljujem ampak sem vesela, da je prepoznala vso to zagnanost pri tebi, ki jo imaš, kadar ustvarjaš...ne samo tebi ljubim osebam ampak pri vsaki stvari, ki se jo lotiš.... FANTASTIČNA nogometna pravljica....ojoj...kaj bi jo ukradla,sicer ne v vijola barvi (sem pač iz Nm in pri nas je zelena Krka) ampak kot ideja za fuzbalerja....Ploskam in se priklanjam!!!!!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja ti si neverjetna - tole je FENOMENALNA ideja in verjamem, da je sveža polnoletnica skakala do stropa ob takem darilu :). Moj poklon!
Oseba VEANA R. sporoča …
Fantastično darilo ! In vrisk je prav gotovo najlepše darilo, kajne? Vijolično trgovino v MB poznam, saj vedno ko sem pri vas me pot zanese tja po majčko za sina, navijača Maribora. Ampak ta tvoja kreacija je pa TOP ! Že sama torta, pa vsi športni rekviziti : dresi, teniske, žoga, voščilnica... Noro dobro !!
Oseba ArtMBR sporoča …
Bila sem zraven, ko je nastala tvoja ideja, ko so se začeli postavljati temelji, izbirati pripomočki in material, podatki. Že takrat je bilo čutiti, da bo nastalo nekaj fenomenalnega. Da boš zadevo pa takole dodelala in da bo končni efekt tako dober, pa si nisem niti slučajno predstavljala. Čestitke za projekt, upravičeno je bilo vriskanje. Z moje strani pa res kapo dol in hvala, da si tortico postavila na ogled tudi k meni na izziv.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, kako fenomenalen projekt je pa to... Takega darila bi bil vesel marsikdo. Bravo!
Oseba Vladuška sporoča …
To je naravnost noro, kaj si izdelala. Dovršeno do podtankosti in pomislila si na prav vse. Nečakinja bo po moje dol padla, ko bo to videla :))) Teta, izkazalal si se v nulo.
Oseba Tina Z. sporoča …
ti si res neverjetna, da je možno kaj takšnega .. res, da dol padeš, že če nisi navijač, kaj šele, če si ... vau!
Oseba suzana sporoča …
VSE NAJBOLJŠE in najlepše, nečakinjam in sestri. Koliko lepih idej ustvariš in kako izvirno opremiš komplet darilo. Občudujem te!
Oseba Hali sporoča …
uuu tole je pa bil projekt. In kakšen, kapo dol, res fenomenalno darilo. Bravo teta Darja :-)
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Projekt in pol, vse čestitke za takšno dovršenost. Vem, da je bilo veselje:). Lep pozdrav, Andreja
Oseba Karen Dunbrook sporoča …
totally awesome!! you did a fab job.
:) Karen
Oseba Unknown sporoča …
Okay then...

This might sound pretty creepy, maybe even kind of "out there"....

WHAT if you could just press "Play" to LISTEN to a short, "miracle tone"...

And magically attract MORE MONEY to your life?

And I'm really talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!!!

Sounds way too EASY? Think this couldn't possibly be for REAL?!?

Well then, I'll be the one to tell you the news...

Sometimes the greatest miracles life has to offer are the easiest to RECEIVE!!!

In fact, I will provide you with PROOF by letting you listen to a real-life "magical wealth building tone" I've produced...

And do it FREE (no strings attached).

You just click "Play" and watch as your abundance angels fly into your life... starting almost INSTANTLY...

GO here now to experience this magical "Miracle Wealth Building Tone" as my gift to you!!!
Oseba Valentina B sporoča …
Waaaw, fantastično! Totalno nora ideja in še bolj svetovna izvedba! :D Kapo dol bi rekli nogometaši! Verjamem, da bi bil vsak nogometni navdušenec ali navdušenka (vem, ker sem tudi sama strastna športna navdušenka :D) ter tudi zagotovo kak nogometaš navdušen nad takšnim darilom. Poznam eno malo nogometno navdušenko, ki prav tako noro navija za NK Maribor. :) Tako da si kar predstavljam navdušenje vaše strastne navijačice! In saj veš kako pravijo, ustvarjati za naše ljube osebe je še slajše, videti navdušenje na drugi strani pa je vedno najlepše! In tudi tukaj na drugi strani bloga je ena navdušena še pa še. :)