ALCOHOL INK


Da spet malce  "primetuljčkam" v ustvarjalne vode, vam pokažem dve voščilnici, ki sem jih že kar nekaj časa nazaj izdelala z alkoholnimi inki, po ogledu vediea  Jennifer Mcguire.
Ko sem v  iskalnik napisala »alcohol ink« sem dobila veliko uporabnih zadetkov te super ženske. Po njenih navodilih sem izdelala tudi zeleno in mavrično ozadje.
  Le kaj bi metuljčki brez rožic……
in le kaj bi vsi brez ljubezni, ki jo  v februarju »seje« ART MBR.
Lep začetek tedna vam želim.


Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ojoj....samo gledam ta ozadja....fantastična so....in zadnja srčkasta...vse so WAW...čeprav primetuljčkaš na svoj blog vsake kvatre, presenetiš z nečim novim..... Tale današnja objava je res taka, da ti oči ven pomeče!!!!!
Oseba oldpunca sporoča …
Vedno znaš presenetiti s čim novim in dih jemajočim. :-) Obe ozadji sta, preprosto povedano, fantastični. Všeč mi je, da ju nisi preveč zakrivala. Naj žarita v vsej lepoti. Jaz grem pa na obisk k Jennifer. :-)
Oseba Valerija sporoča …
Kako zelo čudovite barve in prekrasne voščilnice.
Oseba Helena sporoča …
Darja, zame si vrhunska pri izdelavi ozadij z alkoholnimi inki. Prave mojstrovine so že ozadje, kaj šele potem celotne voščilnice.
Oseba Martina sporoča …
Uau, čudovite so. Si me prav spomnila na to, da moram tele alkoholne inke tudi jaz preizkusiti.
Oseba ArtMBR sporoča …
Kako lepo mavrično ljubezen si poslala na moj izziv, za kar se ti lepo zahvaljujem. Tudi vse ostale voščilnice si zelo lepo kombinirala z alkoholnimi ozadji in vse kar si zraven dodala. Si dala tudi meni izziv, kako porabiti ozadja, ki sem jih sama izdelala skoraj eno leto nazaj, od takrat pa inki kar samevajo v omari.
Oseba Klara sporoča …
Čeprav zelena ni moja barva je tole zeleno ozadje tako krasno, res so mi všeč prelivajoče barve in vse skupaj! Super!
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Ta ozadja so resnično tako čudovita,da sploh ni vprašanje, da človeka ne bi navdušila. Z dodanima metuljema pa fantastična, prva je meni najbolj TOP. Lep pozdrav, Andreja
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
O joj joj, zopet si naredila vrhunska ozadja z alcohol inki.
Metulja se fantastično zlijeta z ozadjem.Tvoje voščilnice so resnično vrhunske.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Sem še kar pod vplivom ozadij...noro všečne so te žive barve in ko dodatš potem mini izrezek izpade v se tako popolno... Moj poklon :)!
Oseba Hali sporoča …
Čudovito ozadje, krasni izdelki...
Oseba Renata sporoča …
Fantastična ozadja. Kapo dol. Sestavitev v voščilnico, posebna. Krasne so.
Oseba Majda sporoča …
Vauuuu, še dobro, da sem se sprehodila do tvojega očarljivega vrta polnega metuljev in cvetic. Tvoja ozadja so ... pravljično lepa, vanje lahko strmim še in še, ker me čisto očarajo in začarajo, ne vem, kdaj mine čas ...
Hvala za navdih draga Darja in velikooo ustvarjalnih užitkov tudi v prihodnje, Majda
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, tvoji izdelki so prava poezija za oči in dušo!
lp
Oseba suzana sporoča …
Tile z inki wauuu, čeprav meni ni blizu, ker mi nikoli ni uspelo tole pacanje hahahahaha. Tvoje pa so prav občudovanja vredna. Barve se tako lepo prelivajo.... Lepe so.