VSE NAJBOLJŠE Z ALTENEW SET-OM



Kar se tiče ustvarjalnih pripomočkov, urejanje le teh itd, sem jaz prava katastrofa. Nenehno nekaj iščem, kar včasih sploh ni slabo, saj sem čisto pozabila na čudovito Altenew štampiljko s pripadajočo izrezo, ki sem jo našla, ko sem iskala čisto nekaj drugega. Našla sem tudi ozadja, ki sem jih s spreji iz Art-a  (jupi, tudi letos v marcu bo  Kreativni teden) izdelala v decembru. Z njimi je res luštno packati.                
O.k., saj imam res eno veliko željo pospraviti in urediti štampiljke, šablone in vse ostalo. To je bilo, kot vsako leto tudi na listi želja za leto 2020, ampak svoj prosti čas najrajši preživim z vnučkoma in spregledam kakšen kaos, pa ne samo ustvarjalni, kajti življenje je samo eno……..
Da ne zaidem, kar se meni rado zgodi, se hitro vračam k ustvarjenima voščilnicama. Na eno sem že odtisnila štampiljko, ker pa sem včeraj ostala v službi in šla tik pred zaprtjem Pošte še po paketek Najlepšega para, sem zvečer na drugo izdelala Tinin čudovit napis Vse najboljše. Če nebi bila utrujena, bi verjetno  še kar ustvarjala in ustvarjala, sem pa sanjala metuljčke in  zvončke……
                                        
Tudi ozadje s šivi je njeno, zato voščilnici prijavljam v februarsko galerijo. Pomladna kolekcija je čudovita in  že imam idejo za  izziv »Ko meinspirira«, ki sem se ga razveselila, kot vedno.
Želim vam lep dan!

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Uh, kakšne intenzivne barve. Vidiš, kako fajn je, ko med svojim kaosom odkriješ še kaj neuporabljenega in potem je za nas, ki gledamo, vse novo :) Čudoviti voščilnici in lepo, da si že sprobala Tinine novosti.
Oseba ArtMBR sporoča …
Še ena, ki ji je 24 ur na dan premalo. Ampak hvala Bogu, dolgčas ti ni. Vsekakor je ukvarjanje z vnučki boljša investicija (predvsem za njih) od pospravljanja. Še ustvarjanju je boljše dati prednost in kdaj kar prestopiti, kar nam ali pa komu drugemu ni všeč. Klinc gleda pospravljanje, orodje na mizo pa gremo gasa.

Tele stare zaloge ozadij si super skombinirala z odtisi. Drug druge poudarjajo, napisi pa so pikica na i. Pa kar še kako staro zalogo pokuri in pokaži, pa še kakega srčka kam pripopaj. Objem.
Oseba Valerija sporoča …
Vidiš, kako je fajn, če včasih kaj iščeš. Ta odtis je fantastičen in naredila si čudoviti voščilnici.
Oseba oldpunca sporoča …
Sem se našla v tvojem zapisu, saj se tudi meni dogaja, da iščem eno, najdem pa drugo, že davno pozabljeno. :-) Pa ne samo v brlogecu. :-) Tvoji voščilnici sta čudoviti. Ozadja me vedno fascinirajo, tvoja so pa še posebej intenzivna in drugačna. Čudovit velik cvet je idealen motiv. :-)
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Bi rekla, da se nas kar nekaj najde v tvojem zapisu :)
Voščilnici v izbranih barva sta čudoviti.
Oseba *Urška* sporoča …
Jaz običajno iščem in iščem,pa nič ne najdem,ko imam vse pospravljeno :)) Lepo si ustvarjala s pozabljeno štampiljko.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Joj kolk sem vesela, da nisem samo jaz tista, ki ne ve, kaj ima in vedno nekaj išče. Si pa vsekakor našla super pozabljene štampiljke in z njimi ustvarila lepi in barviti voščilnici. Lep pozdrav, Andreja
Oseba Renata sporoča …
Iščem, iščem pa ne najdem. Mi je znano, vse drugo se prikaže, samo tisto ne.
Ozadja so posebna, kot že večkrat videno pri tebi. Lepo sestavljeni voščilnici.
Oseba Unknown sporoča …
Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

More than 160,000 men and women are using a easy and secret "liquid hack" to lose 1-2 lbs each and every night while they sleep.

It's scientific and works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Take a clear glass and fill it with water half glass

2) And then follow this crazy hack

so you'll become 1-2 lbs thinner in the morning!
Oseba suzana sporoča …
Zelo lepe so. Tudi jaz imam vedno to iskanje, ko ne potrebujem, pa pride pod roko hahahahahaa.