ŽENSKI MESEC MAREC


                

Kakšen užitek je zdaj v moji ustvarjalnici.  Mojima ljubima prijateljicama Martini in Vladki se moram zahvaliti, da sta mi uredili ustvarjalne pripomočke, kar sem si že dolgo želela. Moja ustvarjalnica je kar zažarela.
In kako sem zdaj redoljubna. Čisto vse pospravim na svoje mesto. Popredalčkane, po temah in proizvajalcih so zložene vse šablone in štampiljke. Po mojem mnenju bi lahko odprli s.p. za organizatorki ustvarjalnosti.
No in tako najdem čisto tiste najmanjše srčke, vse črke od A do Ž in  uspelo mi je izdelati nekaj voščilnic.                         
Tokrat sem malo twistala  in nastali sta ti dve Twist Pop kartici. 
Ena je namenjena mamici, druga pa prijateljici Suzani.   Letos me mamijo papirčki.  Čeprav nisem vešča v izdelavi ozadij in sestavljanju voščilnic s scrapbook papirji, pa sem našla ene, ki so kot nalašč za prihajajoče ženske praznike - Laserowe Love - Navy romance.

Prijavljam se na izziv pri ArtMBR marec 2020-ZIMA in/ ali POMLAD in /ali ženske, mame in na 4. izziv. saj je v veseli hiški pravi razcvet pomladi, na mojih izbranih papirčkih pa so same lepe cvetke.

Za konec pa še ena čestitka za sodelavkino hčerko, ki je pred kratkim diplomirala.



Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, brez besed... Fantastične voščilnice v se po vrsti! Bravo!
Oseba oldpunca sporoča …
Kako lepo, da sta ti strokovnjakinji pomagali z nasveti. Zato pa so prijatelji. :-) Voščilnice, ki si jih naredila v prenovljeni ustvarjalnici, so naravnost fantastične. Twist Pop voščilnici sta čisto posebno lepi. Hvala, ker si s cvetjem okrasila Veselo hiško. :-)
Oseba Helena sporoča …
Ja, ko enkrat najdeš sistem urejanja in pospravljanja, je potem vse lažje. Lepo, da si imela pomoč obeh prijatelji.
Uh, kakšni zloženki in kakšni vzorci. Za sodelavkino hčerko pa si se tudi fajn potrudila.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Sedaj se pa da, če vse najdeš - saj veš, da zato imao prijatelje, da nam pomagajo :). Čudovito si zatvistala in rdeče - črna kombinacija diplomatke je TOP :).
Oseba Janja sporoča …
Res je, red je osnova :). Voščilnice pa zelo lepe in bogate. Lp
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Opa...to pa je pravi bum...eksplozija rdeče barve...teh odtenkov te res nismo vajeni ampak je vseeno krasno...Da o zadnji kombinaciji ne govorim...to pa je vrhunec....črno-rdeča....TOP, TOP, TOP....
Oseba Klara sporoča …
Čudovite so! Uh, tudi jaz bi rabila kakšnega pomočnika pri urejanju, ampak sumim, da bi stanje kmalu postalo enako kot je sedaj:)...
Oseba leycika sporoča …
Prave lepotičke si izdelala. Oh ja tudi jaz bi rada vedno imela vse pripomočke lepo pospravljene ;)
Oseba فاتن الصاوي sporoča …
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Oseba Martina sporoča …
Uau, čudoviti voščilnici. Tako v barvi, kot v obliki. Kontrast med rdečo in črno me je navdušil. In ja, kako prijetnejše in produktivnejše je ustvarjati v urejenem ustvarjalnem kotičku.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Wauuu koliko barv! Fantastične voščilnice!!! Lep, da sta ti prijateljici priskočili na pomoč in ti uredili šablone. Zato so prijatelji. 🌷
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Kot prvo - povsem se strinjam s tabo, da jima lahko podelimo s.p. za urejanje ustvarjalnic, to bosta imeli dela:)))
Si pa, pa ne samo zaradi urejene ustvarjalnice, naredila super voščilnici za mami in prijateljico, pa tudi voščilnica za diplomantko je super. Lep pozdrav Andreja
Oseba moi sporoča …
Sem vesela, da sem ti lahko pomagala. In vidim, da se je tvoja muza vrnila v polnem stilu. Krasne bogate voščilnice si naredila.
Oseba VEANA R. sporoča …
Ooo, kako lepa modro rdeča kombinacija in še bogata notranjost! Metuljčica krasno si ustvarjala. Rožice pa seveda pašejo v našo Veselo Hiško in hvala, ker sodeluješ na našem Izzivu. Objem. Veana R-DT
Oseba Hali sporoča …
Kakšna eksplozija barv. Čudovito, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški in hura za red, tudi jaz bi potrebovala spet kakšno pospravljanje...
Oseba ArtMBR sporoča …
Končno sem zbrala čas, pogum in voljo, da sem sedla za računalnik in da se vam vsem, ki sodelujete v mojem izzivu s svojimi prekrasnimi stvaritvami, tudi zahvalim. Darja tole je enostavno res bomba barv in cvetlic in voščilnic in to na čisto posebni način. kako bi bilo dobro to videti v živo. Hvala, da si s to pisano paleto izdelkov obogatila tudi mojo galerijo.
Oseba FinArt sporoča …
Kakšen čudovit izbor voščilnic. Twist pop sta prava paša za oči. Lepo, da si s tvojimi lepotičkami okrasila našo galerijo. Pozdrav Janja DT
Oseba suzana sporoča …
Pa to je fantastično. Prijateljice, ti pomagajo urediti ustvarjalnico in ti takoj deliš veselje naprej. Izdelki so čudoviti... Pa saj veš, da prav obožujem tvoje bogate po barvah in izrezih voščilnice.Vse pa je tako skladno, da jaz nič ne vidim, da ti česa ne bi znala. To je tvoja znamka unikata in ostani ji zvesta.
Oseba Valentina B sporoča …
Ti pa imaš res srčni prijateljici. In ker vem, kako lepo urejen kotiček ima Martina, verjamem, da je sedaj tudi pri tebi pravi ustvarjalni raj. Ker se sama še vedno mučim s preurejanjem, bi z veseljem priletela k tebi. :)
Zagotovo pa vem nekaj, da sta nastali fantastični gibljivi voščilnici. Noro lep papir, sama si ga nikoli ne bi upala razrezat, pri tebi pa je dobil fantastično uporabo. Prav tako pa je krasna tudi diplomantska čestitka v klasičnih barvah!