ZATE


Navdušena nad videi, ki nam jih Tina pripravlja sem brskala med starimi izrezi ….
Verjetno nebi šlo tako zlahka, če me danes nebi s svojim aprilskim izzivom nagovorila sestrična. Všeč mi je tudi njena ideja Jaz tebi, ti meni inspiracija. 
V tem mesecu se je Magdi pridružila Ne-Ja in ustvarjali sta z meni ljubo sivko.
 
Vejice sivke sem imela že izdelane, tudi napis zate se je našel med starimi izrezi, pa kanglica. Ozadij imam tudi eno lepo zalogo. Štampiljko s pisavo sem embosirala po njuni zamisli. 
Z voščilnico se prijavljam na izziv Ostani doma.
Sodelujem  v rubriki #Uporabi stare izreze#
Vam poklanjam tole voščilnico, v želji, da bo že pred razcvetom  sivke v naravi spet vse po starem. 



Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovito si ustvarjala s sivko.
Pozdravček Tamara
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, voščilnica s sivko je čudovita!
lp
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Draga Darja, že pri Jerneji in Magdi sem opazovalo to ozadje s sivko.
Res nem navdušena nad videnim. Tudi tvoja voščilnica je fantastična z izbranimi barvami. Nekaj posebnega je v teh barvnih odtenkih.
Želim ti lep sončen dan.
Oseba Helena sporoča …
Čudovita voščilnica. Všeč mi je, kako si delček napisa zataknila pod spodnji rob voščilnice.
Prijazen pozdrav!
Oseba VEANA R. sporoča …
Prekrasna je tudi tvoja voščilnica ! Čudoviti odtenki barv in belina, ki doda neverjeten učinek. Super ! Lep dan ti želim in pošiljam topel objem iz Obale, Veana
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Sivka VEČNA....klasika, ki bo med ustvarjalkami res večna. Se mi zdi, da bi jo lahko pobarvala s krvav zeleno barvo, pa bi bila še vedno atraktivna in krasna. Tudi jaz imam še vedno cel kup tvojih pripravljenih pol-izdelkov....se bo treba lotit...Izdelek pa res čudovit, čudovit!!!! Vse dobro in pazi nase!!!!
Oseba leycika sporoča …
Všeč so mi tvoje tehnike uporabljene na sami voščilnici. Sivka se tako lepo lesketa...še malo in bo spet dišalo po njej :)
Oseba Ne-Ja sporoča …
Fantastično si ustvarjla in uporabila stare izrezke. Tvoje ozadje tako lepo paše v komplet k Megdini voščilnici - za sivko pa itaq veš, da je vedno in povsod TOP kombinacija :).
Oseba moi sporoča …
Tudi jaz si želim, da se bomo lahko še pred cvetenjem sivke spet družili tudi v živo. Lušna voščilnica s sivko.
Oseba Tina sporoča …
Oooo, kako mi je lepa. Tako krasno je tvoje ozadje, pa pobarvana zalivalka...in psodaj napis. Čudovita!!!
Oseba suzana sporoča …
Čudovita in večna tale sivka. Barve, ki so ljube tudi meni.