DARILO PALČKA ZOBOBOLČKA

Najprej bi se rada zahvalila vsem prelepim odzivom na izdajo obeh pravljic. Iz srca hvala vsaki posebej in vsem skupaj. So se mi pa ob enem komentarju orosile oči. Tako zelo lep besedni "božljaj" s strani sestrične  Magde, me je dobesedno zadel v srce.

Takole je zapisala; 

»V življenju je neizogibno, da se kdaj čas ustavi, kot se je pri tebi ob izgubi dragega očija in mojega strica. Kot sestrični sva pred kratkim doživeli še eno tragično izgubo.


Ampak bistveno in pomembno je, da si se iz najtežjih trenutkov izkopala in se oklenila tistega, kar te osrečuje in pri tem premagala vse ovire. Pomislila si na svoja dva vnučka, ki sta lučki in v kateri je vredno vlagati. Pri tem pa si morda celo ne da bi se zavedala, odkrila oz. nadgradila svoj talent pisanja pravljic. Ne samo pravljici, ki so za otroke in odrasle, pripravila si presenečenje v paketu. Izdala čudoviti ilustrirani knjigi, ki že bogatita tudi mojo knjižnico. Tudi sama rada zbežim v svet pravljic. Mislim, da vse ustvarjalke itak imamo veliko otroka v sebi.

Draga sestrična, čestitke in velik hvala, da lahko to čudovito izkušnjo delimo s teboj. Uživaj v sadovih svojega dela« 

 

Ni prvič, da sem se poskusila s pisanjem pravljic svojim vnukom. Na takšen način spletam vezi z vnuki že nekaj let. A tokrat sem se opogumila in naredila še korak dlje.

 


V drugačnih časih bi  na našem ustvarjalnem srečanju  z vami v živo podelila svojo izkušnjo in vam pripravila promocijo. Ker to zdaj ni mogoče, sem vam pisala in odprla pravljično e pošto darja.pravljicna@gmail.com in veselo decembrski pravljični telefon 040 209 699, ki  prav žari ob pravljičnih pogovorih.


Tako kot vsako leto sem vam tudi letos pripravila veselo decembrski izziv, z lepimi darili. Nagradila bom s knjižicama in drobižnicami. Že v moji  uverturi v veseli december sem najavila da bom na Božični dan izžrebala med tistimi, ki bodo kupile vsaj eno izmed mojih pravljic. Pravljici nista napisani in izdani v knjigi z namenom, da se bosta prašili na moji polici, ampak zato, da se z njima razveseli čim več otrok  in tudi odraslih, tako z vsebino, kot tudi z dotikom in pogledom na čudovite ilustracije. Na desni strani bloga imate gumbek veselo decembrskega izziva z Zobobolčkom oz. Binco Minco, ki vas poveže do FB strani, preko katere je možen nakup ene oz. druge pravljice. Zelo vesela sem vaših mnenj in komentarjev, veliko mi pomenijo.

 

Naj vam predstavim mojstrico kvačkanja Stanko. Več o njeni ustvarjalni žilici najdete na njeni FB strani. Nagovorila sem jo, da je drobižnice nakvačkala v barvah veselo decembrsega loga na Metuljčici in seveda za piko na i dodala metuljčka.



Ko pa že govorimo o obdarovanju, pa naj vas spomnim, da so darila ena izmed ključnih besed na prazničnem izzivu pri ArtMBR, kjer lahko sodelujete. 


Ko je palček Zobobolček videl kako zelo se  me je dotaknil komentar sestrične Magde, je odhitel na pošto in ji v zahvalo poslal svoj koledar.



Mene prav zanima, koga bo s svojim koledarjem obdarila Binca Minca v naslednji objavi.

 

Moja dva junaka pravljic, skupaj z Miklavžem in Božičkom  pripravljajta nagradno igro. Naj vas ponovno spomnim, da  bo Palček Zobobolček svojo knjigico podelil skupaj z Miklavžem že 6.12.2020. Naprej pa vas bo z nagradno igro nagovarjala Binca Minca, vse tja do Božiča. Več o nagradni igri pa na spodnji povezavi. 

 

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3385543501558277&id=100003079816815&set=a.373471529432171&source=48


Pa je spet prišel adventni čas, saj smo prižgali prvo svečko, ki simbolizira pričakovanje in upanje. Vse in samo dobro vam želim.



Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Vse dobro tudi tebi, draga Darja in tvojima Palčku Zobobolčku in Binci Minci. <3
Oseba Valerija sporoča …
Ooo, kako zelo lepo sta zapisali obe. Magda je bila pa gotovo prijetno presenečena ob tako čudovitem darilu.
Oseba Helena sporoča …
V tem nenavadnem letu je tako lepo brati pozitivne zgodbe. Naj oba junaka dobita svoje mesto v čimveč domovih!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Punce!!!! Iz prve roke.....prebrala sem obe pravljici in komaj čakam, da moji punci (vnukinji) na novoletni dan odpreta to knjigico in da se bom lahko pohvalila, da poznam to teto, ki je pravljici napisala!!!!! Srčno pa upam, da bo nastalo še kaj....Kar se pa Magde tiče...ta dečva zna z besedo, to je vidno že, če se samo malo sprehodiš po njenem blogu....
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tudi jaz povem iz prve roke, da sta obe pravljici čudoviti, tako v besedi kot v sliki. Darja res vse pohvale za tako prisrčni in seveda realni zgodbici. Moja mala jih z veseljem vzame v roke, ja no...stric poštar je prinesel takrat ko je bila doma in je miklavževo darilo splavalo po vodi 😉.Ji je pa bolj všeč zgodbica o Binci Minci, ker živi v gasilnem domu. Palčku zobobolčku je pa takoj povedala da je lump 😋. Magda zna pobožati tako z besedo, kot tudi ustvarjanjem in se spodobi, da jo tako lepo presenetiš 🥰.
Oseba suzana sporoča …
Imamo dan, ko lahko vse spremenimo. Zame so bile pravljice resnične, je nekaj kar je in s je zgodilo...... Čudoviti sta.
Naj bodo vaši dnevi v decembru polni dobre volje, ljubezni in zdravja.
Oseba Vladuška sporoča …
Res je lepo brati, da se dogajajo tudi lepe stvari in tako so tvoje pravljice zaživele v povsem resničnem svetu in prebudile otroka v nas, tebi pa prinesle veliko uteho in veselje tvojima vnukoma. Res sta lahko vesela, da imata takšno skrbno babico. Darja, kot že večkrat rečeno, ponosna sem nate in na ta tvoj celoten projekt, v katerem ni nastala samo knjiga, ampak tudi koledar, obe lutki, ovijalni papir in vse kar spada zraven.
Oseba leycika sporoča …
Besede res sežejo globoko v srce. Strinjam se z vsako besedo, ki ti jo je namenila sestrična. Z svojo ustvarjalnostjo si dala sebe ven in nastal je krasen projekt in vse kar spada zraven
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, prav vesela sem, da vidim, da so izšle pravljice, ki bodo prav gotovo ogrele mnoga srca. Ni lepšega kot vnučkom predstaviti prav posebne, svoje pravljične junake.
Sama sem si v času varstva prve vnučke izmislila tri pravljice, ki sem jih morala vsak dan pripovedovati. Žal jih nisem nikoli zapisala, jih pa še vem povedati. Otrokom so ravno take, posebne, drugačne, zanimive.
Veliko uspeha in še mnogo lepega ustvarjanja želim!!

lp
Oseba Majda sporoča …
Darja, kako sem vesela, da bom lahko palčkom malčkom predstavila tvoji slikanici narejeni s prav posebno srčno noto.
Hvala za tvoj navdih, tvoje prijazne besede s katerimi lepšaš naš svet.
Ti pošiljam veli objem poln hvaležnosti, Majda