OBJEM

 


Leto, ki je za nami nas je postavilo pred preizkušnjo, med drugim nas je povprašalo tudi o tem, če še znamo biti človek človeku. Še ne dogo nazaj, je bil stisk dlani, zahvala, širok nasmeh in bližina sočloveka samoumevna stvar, zdaj pa smo spoznali kakšen pomen ima vse zgoraj omenjeno......Včasih je potrebno tako malo, da naredimo tako veliko, kajti najmanjše, drobne stvari so tiste, ki najbolj napolnijo srce.

V želji, da z optimizmom zremo v prihajajoče leto, polni upanja, da bo prineslo zdravja in sreče, vas objemam, varno, na daljavo.

      

Zahvaljujem se vam za vse voščilnice, ki so prispele v naš dom. Res sem se jih razveselila.


Sama sem se letos odločila, da v sklopu zaključka vsakoletnega veselo decembrskega izziva,  pošljem poleg že omenjenih drobižnic, svojih dveh pravljic (kot glavno nagrado), še objeme, ki sem jim dodala kreativno misel, ki pove vse in kaj drugega niti ni potrebno, saj se ustvarjalke izražamo preko svoje ustvarjalnosti.

    

Vse dobro.

           

Darja























Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovite voščilnice. Tako si se potrudila z ozadji in s krasnimi detajli. Prekrasno!
Oseba ArtMBR sporoča …
Čudovito si zapakirala te tvoje objeme in zahvale, ki bodo prav gotovo greli srca prejemnic.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Joj kaj so lepe!!!!....ma kaj lepe!!!!!...prekrasne!!!
Oseba suzana sporoča …
Naj celo leto iz nas sijejo lepa čustva, kot so radost, sreča, veselje in predvsem ljubezen. Naj bo naš VSAK DAN, dober dan in imejmo se toliko radi, da bomo dobri do drugih okoli sebe. In toliko odgovorni do sebe, da bomo celo leto iskreni in srčni do vseh. Se pravi, ko me bo nekaj zmotilo na drugem, se bom obrnila vase in popravila, pri sebi. Kajti zadovoljen človek pusti dihati, ker diha sam. In ni vse moje, kar se zgodi okoli mene...... Če delam dobro, mislim dobro in govorim dobro, potem se mi lahko samo to vrača. In s tem se vsak dan sreča veča.
OBJEMČEK delim naprej, saj ta zdravi...... Hvala ti draga Metuljčica.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, svetovno si se poigrala z ozadji in ti drobni detajli...čudovite so :)!
Oseba oldpunca sporoča …
Vau, kako topli objemi! <3 Krasno si se poigrala z ozadji. Všeč mi je misel v notranjosti. :-)
Oseba Majda sporoča …
Draga Darja, predpraznični čas je pri meni vedno povezan s tabo in tvojim blogom, letos si dodala še svoji slikanici... toliko veselja si prinesla, da ne vem, če se točno zavedaš, koliko?! Predpraznični čas zame pomeni tudi prisluškovanje, kdaj pride poštar in prinese vse te čudovite praznične voščilnice, ki krasijo moj ustvarjalni kotiček. In veš koliko večje je veselje, ko ta čas mine, pa te poštar vseeno preseneti??? Veš, sem danes kar malo pojokala, tako od sreče, saj sta danes k meni prispeli dve tako čarobni presenečenji. In tvoja voščilnica - še bolj čarobna kot na fotografijah.
Hvala iz srca in vse dobro tebi in tvojim, Majda
Oseba Valentina B sporoča …
Draga Metuljčica Darja.
Lepo te je spet videti leteti v ustvarjalnem svetu. Hvala za obisk pri meni. In naj izkoristim še priložnost čestitke ob izzidu tvojih dveh knjig. Lansko leto je bilo leto preizkušenj, sprememb in trenutkov, ko smo še bolj cenili in bili hvaležni za to kar že imamo okrog nas in kar nosimo v srcu! ♥
In največ kar sem v lanskem letu pogrešala so bili objemi prijateljev, ljudi, ki imajo poseben pomen, pa so povsod okrog po naši lepi Sloveniji. Saj je močan in topel objem kot zdravilo, ki prinaša upanje!
In nastale so čudovite praznične voščilnice, ki objemajo tako na daljavo kot tudi na blizu, saj je voščilo kot močan objem v teh dneh, ko smo daleč drug od drugega.Želim ti, da bo novo leto naklonjeno z objemi in naj pravljice živijo v tebi vsak dan! Serčno in srčno! ♥
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Prvo pohvala za te čudovite voščilnice in čudoviti zgodbici, ki si jih pripravila za konec leta. Vem, da si s tem razveselila prenekatero otroško dušico in tudi nas.
Darja, enako želim tudi jaz tebi, naj te spremlja eno srečno leto, ki bo prežeto z zdravjem, toplino in dobro voljo.
Hvala, ker se tako trudiš tudi za nas.
Danica