ALBUM - MINTAY BY KAROLA, KOLEKCIJA BLOOMVILLE

 Iz čudovitih papirjev blagovne znamke Mintay by Karola, iz kolekcije Bloomville  sem izdelala album. Pomladne barve me pritegnejo in razveselijo vsako leto. Zame so kot ena pozitivna energija.

Najprej sem izrezala rumeni papir za osnove, potem  sem se ukvarjala s »polknicami« in ostalimi postavitvami, nato pa so se iskrile škarje, ob izrezovanju posameznega papirja Bloomville precut, ki služi okrasitvi albuma. Priložen je tudi list papirja s "karticami", ki jih rada uporabim za tage in okvirje. Ko sem imela vse strani pripravljene, pa sem jih zalepila v album, ki sem ga kupila tule.

 

                                             

                                            

                                            

                                                                






Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, sem kar brez besed. Kaka mojstrovina. Ne morem se nagledati... Upam, da bom znala kaj takega, ko bom velika :)
Lp
Oseba Helena sporoča …
Ojej, kakšno pomladno razkošje si nam pokazala. Te barve, dodatki, motivi ... Fantastično! No, kaj drugega od tebe tako ne pričakujem :)
Oseba Ne-Ja sporoča …
Razkošno in sončno sta prav zagotovo pravi besedi, ko se opisuje tole mojstrovino :). Čudovit album si naredila!
Oseba iris-irena sporoča …
Sem ostala odprtih ust! Tole je pa tako lepo, prava mojstrovina in paša za oči!

Komaj čakam novih mojstrovin!

LP
Oseba Majda sporoča …
Pomlad v vsej svoji lepoti ... nežen vetrič, ki te boža med kolesarjenjem, objem sonca in eksplozija barv ter čaroben dotik tvojih rok. Prelepo!
Hvala za navdih, Majda
Oseba suzana sporoča …
Prav lepi je. Nežnih barv. Vedno prijetno presenetiš s svojimi izdelki. Album, ja bi bilo kar prav, jaz imam vse slike na računalniku, tako, da slik ogromno, pa ni časa, da bi si ogledala. Takole v takem albumu pa izbereš slike. Super ideja.
Oseba ArtMBR sporoča …
Prava mojstrovina v čudovitih barvah in lepo natančno izdelano. Vse tako, kot mora biti. Uporabila si čudovit papir in ga tudi dodobra izkoristila s poudarki na detajlih. Veliko tehnik za izdelavo predalčkov in polknic si izdelala, tako, da bo prejemnica imela veliko veselja s polnjenjem. Pa se bojim, da ga bo samo gledala in gledala in občudovala.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Bogat, nežen, barvit, ali z eno besedo ČUDOVIT album. Iz njega seva sama pozitivna energija. Pozdravček Andreja