SREBRNO BELA kombinacija za izziv na blogu 52 CCT

Že pred časom je bil ravno  na blogu 52 CCT izziv z uporabo kovinskih papirjev, a sem jih takrat le nabavila in se ni izšlo, da bi dokončala voščilnico.  Nov  izziv  na 52 Christmas Card Throwdown s srebrno  belo  kombinacijo  pa  je  kar  klical  po  dokončanju.  Dodala  sem  samo še srebrn papir z bleščicami, ki sem ga kupila v ARTU MB, krog   pa sem senčila z blazinico srebrne barve.

     

Po navadi se za navdih malce sprehodim po ustvarjalnih blogih, tokrat pa sem zajadrala v modni svet.


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, kako bogata in čudovita voščilnica. Navdušena! Bravo!
Oseba Tina Z. sporoča …
Vau, kako čudovita in bogata, paša za oči.
Oseba Helena sporoča …
Bleščeče in bogato, tako kot se za praznične (novoletne) voščilnice spodobi. Krasna je.
Oseba moi sporoča …
U, kako se blešči. Taprava za decembrske praznike.
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepo praznično voščilnico si naredila v srebrno-beli barvi :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️
Oseba Janja sporoča …
Zelo lepa praznična voščilnica. Bogata in krasno izdelana. Lp