MOJA DRUGA OBJAVA ZA MAVELU BLOG - MOJA POLETNA KOLEKCIJA 2014



V praznični, tihi, deževni sredi sem si vzela čas zase in pripravila objavo za Mavelu blog.  Kot vsako leto, vam tudi letos predstavljam svojo poletno kolekcijo ogrlic,  preko katerih bom spet »nova«,  mojim priljubljenim poletnim »oblekcam« pa bodo spet dale svoj čar.
Večkrat se zatečem po pomoč k stričku Googlu, ki mi da inspiracijo za izdelavo nakita. Preko tega videa sem se prvič preizkusila.
 Prvi dve ogrlici sem pripravila za Old punco in Ne-Jo,
 
kot sem jima obljubila pod svojim komentarjem v prejšnji objavi, ki ju poleg vseh ostalih vabim k ogledu  preprostega videa. Javita mi prosim naslov na mail. Marina ima v svoji trgovinici resnično dober izbor  pripomočkov za nakitkanje in samo dober kos nakita je potreben za pikico na i, k izbrani poletni garderobi. Danes sem neizmerno uživala, pa še vso omaro z oblačili sem si pospravila, ko sem iskala kombinacije, o katerih rajši nebi, saj bi bila objava še precej daljša kot že je, kajti če dam na kaj, dam na barvno usklajenost.
No, da ne bom dolgovezila, naj vam predstavim še moj drugi najljubši tutorial. Najdete ga na tej povezavi.  

V juniju sva skupaj s prijateljico pripravili že najino tradicionalno delavnico nakitkanja. Dekletom sem obljubila objavo svojih ogrlic, v prebranem pa si bodo lahko tudi osvežile spomin. Upam, da bom lahko spet uživala z vami, saj bom neizmerno vesela, če boste pokazale kakšen svoj kos nakita. V prvem delu delavnice sem si zamislila te izdelke,

 v drugem pa seveda meni ljubo tehniko mokume gane.



 To ti je peka, kaj pravite, tole se pa že splača dati v pečico! Dekleta en velik objemček vsem, neizmerno sem uživala z vami in še vedno sem pod lepim vtisom naše fimopekarije. Poseben pozdravček pa seveda velja podmladku ustvarjanja.

Jupiiiiii, prispela je moja nova teksturna plošča, ki je prava fantazija.

Iz ene same osnove sem dobila  vse spodaj prikazane ogrlice. Kot kaže povezava, naredite preliv vseh barv z belo. Izbranim trem sem sama dodala še rumeno in turkizno modro.


 Sama po pečenju  obeskov vedno zbrusim robove, nato izdelam še ozadje,ponovno spečem, potem pa si dam neizmerno veliko delo z brušenjem in poliranjem. Nimam čisto nič proti nogometu,  se ponovadi pridružim fantom ob TV-ju,  z vodo in brusnim papirjem seveda. No, pa smo vsi skupaj, vsak s svojim hobijem.

Veste, tudi dež je lep in te prelepe meglice po dežju, ste jih kdaj opazile, pa drobne dežne kapljice, ki ostanejo na »rožcah«. Vsa ta lepota po dežju me je nadvihnila, da sem vzela fotoaparat in svoj nakit poslikala zunaj v naravi, med svojimi skalami in cvetlicami. 








Večkrat bi si morala vzeti čas zase, zdaj bom vsaj pozorna na cvetove svojih priljubljanih natreskov, ki se bodo zdaj, zdaj razcveteli.


Bodite v razcvetu tudi same.

Toliko od mene v juniju, julij pa je itak moj mesec…………………..

Seznam uporabljenih pripomočkov:


Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Krasna kolekcija,
težko bi si izbrala samo en kos
lep vikend
pozdravček Tamara
Oseba oldpunca sporoča …
Kako krasen nakit! In čudovit, zelen in cvetoči vrt! Tvoj nakit je res nekaj posebnega. Že v naprej hvala za ogrlico. Z veseljem jo bom nosila in vsakomur povedala, od koga sem jo dobila :-) Videe pa sem tudi že pogledala. Malo se mi že svita, kako se tej stvari streže :-) Naslov ti pošljem na mail.
Oseba Klara sporoča …
Krasna objava. Polna nasvetov, sličic in enkratnih izdelkov. :))
Oseba Ne-Ja sporoča …
Spet gledam in se čudim... Sem pogledala tudi videe, ma še vedno mislim da je to ZF zame. Komaj čakam, da v živo vidim ogrlico - še 1x hvala! Obljubim, da jo bom s ponosom nosila in se vsakemu pohvalila kdo dela tako čudovite izdelke :). Naslov imaš na mailu.
Oseba Andreja sporoča …
Vau, koliko pisanega nakita! Prav vsak kos je lepo in natančno izdelan :-))
Oseba Helena sporoča …
Kakšna objava!!! Toliko zanimivih oblik in barv je v tvojem nakitu, da res že meji na znanstveno fantastiko.
Hvala za oba linka.
Pozdravček!
Oseba Vladuška sporoča …
Lepo si pofotkala izdelke med cvetovi. Res zelo bogata objava in ze vidim kako bos znova krasno usklajena z obleikicami in nakitom.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Čudovita kolekcija in čudovite fotke med cvetjem!
Oseba suzana sporoča …
Vse je tako čudovito od slik do izdelkov. Hvala ti še enkrat za vse lepe trenutke, življenje nam včasih res prav podari angele. Hvala tudi za video.