Strani

sreda, 13. avgust 2014

SILIKONSKI KALUP ZA POLIMERNO GLINO - VRT (GARDEN)



Naj predstavim še Silikonski kalupi za polimerno glino - vrt (Garden). Seveda sem se zaljubila v metuljčke, pa tudi ogrlica, ki sem jo preprosto pritisnila na  premo maso in ji dodala patino me je pozitivno presenetila.  Osnovo na desni strani sem izdelala s teksturno štampiljko Lise Pavelke – Cloode, ki sem vam jo predstavila v tej objavi.  Izdelava s kalupi je resnično preprosta, s kakšnim svojim pridihom ustvarjalnosti je prav hitro sestavljen kakšen kos nakita. Ker mi je Marina v paketku poslala tudi kazala za knjige in osnove za mobi obesek sem izdelala še te. Vam pokažem v naslednji objavi.



Upam, da sta vam ogrlici všeč in do naslednjič vas lepo pozdravljam.



8 komentarjev:

  1. Čudoviti ogrlici si izdelala. Metiljčki so zelo lepi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta - sploh prva, ker ima noro dobro postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bogati in zelo lepi ogrlici. Kljub temu, da si uporabila kalup, je v njih toliko tvoje ustvarjalnosti, da sta obe nadvse unikatni.

    OdgovoriIzbriši
  4. uau, se kar ne morem nagledat tako je lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi ogrlici in prava harmonija. Prekrasne oblike, saj je v njej skrita tista prava ideja. Pravi stik z naravo. Tvoje ustvarjanje vzgaja je spoštovanja vredno delo, polno ljubezni, prinaša pa nek notranji mir in blaginjo. Je dragoceno in govori v jeziku vsega sveta, če se lahko tako izrazim. Vsak lahko v njem vidi nekaj zase. Ustvarjalno ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni metulji. Zelo lepi sta obe.

    OdgovoriIzbriši