Strani

nedelja, 02. november 2014

IZZIV #120 - CRAFTALNICA - NAJ SNEŽI



Že kar nekaj časa imam izdelani dve voščilnici, ki ustrezata izzivu na Craftalnici. Na prvi sem snežila z barvami, da sem v modrini prikazala belino, kar ponazarja sneženje, saj je smrečica čisto zasnežena.
  Na drugi pa sem embossiranemu napisu dodala Tim Holtzovo smrečico in senžila z njegovimi izrezi snežink. Lepo hranjene v celofan vrečkicečakajo na december, ko jim bom dodala praznično voščilo in jih poslala meni dragim ljudem.


 

Tako, zdaj pa grem pospraviti rožice z okenskih polic, saj so »oddelale« svoje. Cvetele so vse od maja do oktobra, tistih v zavetju ni uničila niti prva slana.

Jutri je spet nov delovni teden po počitniških in prazničnih dneh. Želim vam lep november, pa naj sije sonček, dežuje ali pa sneži…………….
Pridružjem pa se tudi Tanji, ki me je prijazno povabila k sodelovanju.  Na spodnji povezavi se lahko pridružite
Tanjinemu CAS 3 izzivu  tudi same
http://www.tanyashandmade.si/2014/11/cas-3-ne-snezi-mede.html

19 komentarjev:

  1. Ti pa si pridna. Ob prvi voščilnici me kar zazebe, tako ti je uspelo prikazati mrzli snežni piš. A ti znaš tudi ogreti - s čudovitimi toplimi barvami na drugi kolekciji voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, kako si pridna z izdelavo prazničnih voščilnic. Pa kar celi kupček ene in druge variante si izdelala. :-) Obe varianti sta najlepši. To, da sta čisto drugačni od klasike mi je pa še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su ti čestitke.Ova sa natpisom je fenomenalna.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  4. Na prvih si resnično prikazala pravi zimski metež :)
    Tudi na drugih lepo sneži in bo pokrajina kmalu zasnežena.
    Enkratne so!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauuuu kako so lepe, pridna da si že pri božočnih voščilnicah ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne čestitke si izdela in to celo serijo. Super. Če želiš se nam lahko pridružiš na našem CAS druženju kjer združujemo lepo in preprosto. Najdeš nas na http://www.tanyashandmade.si/2014/11/cas-3-ne-snezi-mede.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Like, like, like... prekrasne so. Obe varianti sta mi fanastični. Pridna... :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Dve čudoviti voščilnici si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne voščilnice. November je čas, da še ustvarimo in si pripravimo okrasitev, darila in še kaj.........

    OdgovoriIzbriši
  10. Dve prekrasni seriji prazničnih voščilnic si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo. Prav vse po vrsti so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne so, v živo še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse so res lepe in krasno narejene. Pri prvih si ujela tako tapravo eleganco, zelo so mi všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oboje so krasne, prve mogoče malo bolj, saj mi je tako všeč tisto sneženje in suer podlaga.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepe so.
    Hvala, da jih deliš z nami v 120. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Obe sta zelo lepi, a pri meni zmagajo smrečice :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito zasneženi voščilnici! Res is ujela pravi zimski piš :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Darja, kako zelo so mi všeč tvoje smrečice z zvezdicami! Tudi druge so čudovite, bolj vintage, ampak smrečice so me osvojile :)

    OdgovoriIzbriši