Strani

sreda, 25. november 2015

ČAS USTVARJALNEGA VESELJA


Tina nas prav lepo poučujeta v   Mali šoli prazničnega ustvarjanja in nam podarja  tisti pravi čar ustvarjalnega veselja.

Ker imam doma pripomočke, ki jih je uporabila Vladka, ki je bila gostja v njeni šoli so nastale spodaj videne voščilnice.
 

 Vsako leto sem poleg barv  izbrala tudi temo meseca decembra. Letos  je tem kar več, predvsem zaradi izziva.

 Pingvinček, ki ga vidite  na tej voščilnici, se bo v veselem decembru ponovil še na tresočkah, obešanki, darilnih škatlicah, prav tako snežinke, jelenčki...
Lepim v Craft-alnico.
Voščilnico sem prilagodila izrezu kuverte, tako da imam komplet,   jupiiiiiiiiiii...........

Se beremo v nedeljo, ko vam prikažem adventni  venček in podelim bonbonček.


















16 komentarjev:

  1. Kako lepa serija voščilnic. Všeč mi je barva in dovršenost izdelave.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si uporabila tag in postavila vasico vanjo in kompletek ter pingvinček so super. Letošnje barve, ki si jih izbrala so res praznično elegantne. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Občutek imam, da pridem v ledeno kraljestvo, ko pridem k tebi na obisk.
    Mala šola ti je dobro dela in domačo nalogo si opravila s 5+. Sicer bi te morala oceniti učiteljica ... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja prava čarobnost in sedaj še svoje kuverte zraven. Tole z malo šolo mi ni jasno, saj se mi zdi, da si že na univerzi hahahahahaaa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zares lepo, očarljivo, zimska pravljica. Odlična si! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi barve, ki si jih izbrala. Ne vidim pa samo čudovitih voščilnic, temveč tudi obilo zvezdic. WOW, kako si bila pridna.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, kako so lepe... take lepe turkizne in zasnežene...ma prav hudo všeč so mi ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so lepe in nekomu bodo pričarale čarobne praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo! Všeč mi je barvna kombinacija! Pričara pravo zimsko vzdušje.

    OdgovoriIzbriši
  10. krasne barve, res, ta cela serija je čarobna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Modro bela kombinacija je prav čarobna. :-) Komplet voščilnice in kuverte mi je zelo všeč. Čudovita ideja in še boljša izvedba. V tvoji novi ustvarjalnici nastajajo sami krasni izdelki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Spet lep pogled na tvoje ustvarjanje, z užitkom si pasem oči...jaz pa tako pridno beležim vajine besede, da bo moj svinčnik kar pregorel. čao

    OdgovoriIzbriši
  13. Danes sem si pa prav podrobno pregledala tvoje ustvarjanje, krasno delaš in še večkrat se bom sprehodila po tvoji ustvarjalnici.
    Tudi tebe sta Vladka in Tina lepo navdihnile, rezultat so same lepotičke.
    Hvala, da si se nam pridružila tudi v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite voščilnice so nastale in lepo si naredila zimske pokrajine. Pingvinček pa je zelo simpatičen :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Jej, kako zelo lepa je tvoja belo modra interpretacija...nekaj krasnega, prav zares!

    OdgovoriIzbriši