TWIST POP UP - ZASUK VOŠČILNICE ZA HELENO

Zadnje čase sem opazila, da nisem edina, ki me mami drugačnost.
Sem se zadržala in si nisem umislila tatuja z metuljčkom,  tudi las si nisem ostrigla, ali si privoščila vijola pramen, čeprav mi je vse to všeč.
Sem  si pa privoščila en twist. Drugače pa zdaj bolj twistam po vrtu, skalnjakih in rastlinjaku, ampak za prijatelje si je pa treba čas vzet..............
To je moja prva izvedba in prav vesela sem, da sem z njo razveselila meni drago prijateljico Heleno,  ki je v nedeljo praznovala rojstni dan.  

 Glede na to, da je na celotni voščilnici veliko rožic, jo prijavljam tudi na zadnji izziv Craftalnice.


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Draga moja Metuljčica Darja, voščilnica je nekaj tako posebnega, da sem jo včeraj kar nekaj časa imela v rokah, jo odpirala in zapirala :) Drugačnost, ki navdušuje. Rožice so embosirane (obroba), kar mi je še posebej všeč. Pa embosirano voščilo ... Sijajno narejena voščilnica. Hvala!!
Oseba Tina Z. sporoča …
Prava umetnina in vse te rože so prekrasne.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, prekrasna in zelo posebna voščilnica. Zelo mi je všeč.
Oseba suzana sporoča …
Carsko! Ti znaš tako lepo vsako stvar dodelati, da te je pravo veselje spremljati. Čudovita voščilnica! Ampak, ravno tole sem včeraj tuhtala, kako dodelati, pa mi ni šlo najbolje, očitno sem čakala, da pokažeš ti svojo mojstrovino, danes pa sem spet ugotovila, kako pogosto enako razmišljava na daljavo, pa to niti ne veva. Užitek te je spremljati. Še lepše se je učiti od tebe. Hvala ti!
Oseba Majda sporoča …
Vauuuu tole pa je bil en velik "twist" - tudi sama se ga ne bi branila. Toliko rožic, krasne barve in še in še bi lahko hvalila! Še dobro, da si se lotila tega izziva, namesto tistih najprej omenjenih :-)
Čudovito čudovita je, Majda
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
O mati mila!!!! Tole je pa mojstrovina in to dvakrat podčrtana. Pre pre prekrasna...z barvami res nikoli ne fališ, oblika je fenomenalna, pobarvano pa....ooooo kar gledala bi in gledala....
Oseba oldpunca sporoča …
O, vau, to pa je lepotička! Čudovito si ustvarjala. Pa saj sem tega pri tebi navajena. :-) Vse dodelaš v nulo in barvno uskladiš. Si kar predstavljam, kako je Helena zavriskala od navdušenja. :-)))
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako čudovito voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila in zelo lepo pobarvala vse cvetove.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Goga sporoča …
Krasna je. Tele tvistice so pravi užitek za izdelavo pa tudi prejemnice so vedno navdušene nad njimi..
Drugačnost je pa ena super stvar, jaz sem si pa omislila vijolični preliv na glavi. Saj pravi pesem "bolj star, bolj nor"! Pa včasih prav paše 😍.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Ne-Ja sporoča …
Uf, ja... tole pa je lepotička z veliko začetnico. Prvič vidim tkao obliko zato šibam googlat, da vidim kao se naredi to čudo :). Hvala ker se igraš z nami pri CRAFT-alnici :)!
Oseba moi sporoča …
Čudovito voščilnico si ji naredila in ta zasuk sem že gledala in si ga ne upam probat ;)
Oseba Vladuška sporoča …
Wow, tole pa ni kar tako. Prekrasna je in nadvse zanimiva.
Oseba Janja sporoča …
Čudovita po obliki ter bogato okrašena voščilnica. Tudi barve si lepo uskladila. Lp