"OFF" - "ON"

Pa sem ga dočakala, dopust namreč. Včasih se prav smešno počutim; celo leto čakam in čakam na dopust  v poletnih dneh…….da grem  med skalce ......


Svoboda, mir, čas zase in za ljudi, ki so mi blizu, sonce, vonj morskega in gorskega zraka,  sproščanje ob pogledu na metulja, ki se igra v vetru in vonjavah opojne  sivke……….

Lepo je bilo, sem se morala kar malo zbrati, da sem se dala spet na »on«.

Kot vidite sem bila tako na »off«,  da je samevalo tudi moje ustvarjanje in spremljanje vaših blogov.
Kljub vsemu, da zdaj ne vem ali naj perem, vkuhavam, čistim plevel….., obljubim, da se bom  v kratkem naprej lepo zrelaksirara ob vaših ustvarjanjih in vam tudi kaj lepega pokomentirala.
Samo da lepo počasi ujamem ritem, da najdem svojo bit, željeno in hoteno.  Zdaj sem se kar dolgo skrivala na otoku, sicer ne sredi oceana, sem pa imela sladoled v roki in sem bila tudi vsa nasmejana. Zato si moram zdaj dopovedati, da smisel življenja ni samo poležavanje na plaži, z možgani na off……….

Ne, ne, nič ni narobe z mano, samo  pesem mi ne gre z glave, pa sem jo malce umestila v zapis, pa tudi rešitev za preklop sem že našla. Malce vsega opisanega sem si privoščila tudi doma……….

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Vidiš, da ne moreš brez ustvarjanja. Krasen morski kotiček si naredila in prav je, da si bila na off, se naužila lepot narave in bila v družbi svojih bližnjih. To je pravi dopust.
Oseba Helena sporoča …
Jej, kako lepo si v stilu oblečena :) Še nahrbtnik se ujema.
Poletje in z njim več dopusta so res namenjeni drugim stvarem kot jih sicer počnemo. Na tak način si napolnimo akumulatorje, ko tega ne bomo deležni.
Brez ustvarjanja pa le ne gre. Krasen poletni aranžma in prostor za sprostitev.
Oseba Majda sporoča …
Vauuuu, kako čudovit morski kotiček si ustvarila - prav lepo bi bilo, če bi se ti in jaz dobili in na teh udobnih ležalnikih klepetali do sončnega zahoda ... Vidiš, kakšne lušte si mi naredila ;-)
Ti le uživaj še v naprej v tistem, kar v vsakem posameznem trenutku počneš - tudi sama sem, med obiskom pri tebi, Majda
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Oooo kako čudovit morski kotiček si si naredila, ta te bo pa res popeljal nazaj na dopustniške dni :)
Tudi to kar si nam zaupala, da trenutno počneš je včasih užitek in sprostitev :)
Bodi lepo še naprej.
Oseba Vladuška sporoča …
Kakšen dober okras si naredila. In iz tvojih besed res kar veje tvoja sveža energija in čutiti je, da si se imela lepo in uživala.
Oseba suzana sporoča …
Hahahaha, lepo si objela del jezera, zagotovo si ga hotela ponesti del s sabo, za vse tiste dni, ko pač ponovno potrebujemo oddih. Zapisano je fantastično. Pa le kdo bi ti kaj zameril, saj poletje je čas, ko smo vsi radi na OFF. Važno, da si se spočila in uživala.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Glede na to, da kasnim skoraj 1 mesec, si se že klimatizirala v službi in pozabila na dopust. Ko gledam tole tvojo sliko na OFFFFF, ne morem mimo tega, da ne pohvalim tvojega izgleda....saj si vsa sončkasta v tem rumenem...paše ti 100 na uro...polna energije!!!!(to energijo ti kar zavidam, sploh v zadnjem času). Važno pa je, da si uživala in polnila svoje baterije . Tale okras na vrtu je fantastičen.