ODČARANA

                                
Začarale so me coprnice.  Sem  čutila, da nekaj ni v redu, a da so imele čarovnice prste vmes,   si pa nisem mislila.
Se včeraj pripelje  ena na metli in mi pove, da sem tista njihova izbranka, ki jim moram pripravim  kongres,  kot se spodobi za Noč čarovnic......
.
in potem nadaljuje, da je to pogoj, da prekličejo strašni neustvarjalni urok, ki velja že od Velike noči naprej. Kaj mi je preostalo drugega, kot da se lotim.
Eden od pogojev je bil; veliko netopirjev. Ste imele že kdaj žulj od škarij?…………
Brez primerno pogrnjene mize seveda ne gre. Imela sem srečo, da sem tu in tam našla še kakšnega pajka.  Ker vedno slabše vidim je bilo tudi pajčevine dovolj, pa tudi ne da se mi več non štop glancat, če po pravici povem.

To ni kar tako, veste!  Me je bilo pošteno strah čarovnice, ki je kdaj pa kdaj kar skozi dimnik preverila kako napreduje amibent za kongres.  Enkrat vmes se je tale zlobnica celo spomnila in ukazala naj naredim še srečelov.
Jao, pa itak sem imela že toliko dela s kuharijo . One pa so sestankovale in kuhale same nevihte, to je prav strašljivo...........

Po vsem tem, pa so dejale, da jim je sladkor padel in so mi pojedle sladke duhce, buče, netopirje, klobuke čarovnic in krvave prste,  še preden sem jih sploh uspela okrasiti.
Bi jim že zagodla s kakšno pijačo, pa si nisem upala, tale urok so resno vzele in mi non štop grozile z njim.  Sem rajši pridno ubogala in jih stregla od spredaj in zadaj.
Kakšna noč, vam povem,  ni in ni bilo konca, nekaj sem si morala zamisliti. Pa sem si umislila sodobno foro.  Presenetila sem jih z okvirjem za slikanje.  Če me ne odčarate,  ne slikam, sem jim končno upala tudi sama zagroziti. In so me, čisto takojo me odčarale, te »foto shutting odvisnice«……
Samo slike jim še pošljem in pospravim po ta velikem, pa se  spet javim, da malo pokomentiramo.


Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Uau, čudovito si okrasila dvorano za zborovanje! Mislim, da te morajo takoj odčarati, če te slučajno še niso, ker je res uau! Pajkova mreža pa zmaga:)!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
NORO!!!!!! NORO!!!! NORO!!!!!!..... Na tak kongres bi pa tudi sama priletela.....Me pa veseli, da te bo končno za spremljat in da si se vrnila (taka kot pred pol leta in da si sedaj OK)....
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Wauuu, to je bil pa res pravi čarovniški kongres. Noro dobro si spremenila svoj dom v čarovniško dvorano.
Oseba suzana sporoča …
Noro dober....... Pa saj sem videla, ko sem priletela z metlo do tebe ni bilo več prostora za parkiranje. Toliko metl. Da ne govorim, kako sem se trudila, da jih jaz letos odženem, da ni bil pri meni kongres. Kajti tele čarovnice, znajo hudo grdo čarati in si ne želim, da bi imela ustvarjalni zaton - že tako včasih ni volje.....
Oseba suzana sporoča …
Vse sem še enkrat podrobno pogledala, pa ti si res prva mojstrica. Vsak detajl, od svečnika, duhcev, buč,netopirjev, čarovnic........ kot v pravljici za noč čarovnic. Okvir je fantastičen. HVALA TI, ker vse to deliš z nami.
Oseba moi sporoča …
Jaz pa sem čisto OČARANA.
Hvala bogu obvladaš toliko stvari, da si ušla uroku in pričarala pravo čarovniško zabavo. Tako kot ti znaš: XXL.
Oseba Majda sporoča …
Oooo čarobno je bilo pri tebi. Kapo dol draga Darja, tole je projekt in pol.
Čarovnije in začaranost niso vedno slabe, kajne?! toliko dobrega prinesejo :-)
En objem na daljavo od coprničke Majde
Oseba Vladuška sporoča …
oo, draga moja, znova si zmagala s svojo dekoracijo. So te čarovnice res začarale ampak v zelo pozitivne smislu :)))
Oseba Ne-Ja sporoča …
Svetovna dekoracija :)! Sem se spraševala kam so jo letos podruhale čarovnice iz Slivnice, ker ni bilo nikjer nobene opazati. Očitno so zacumprale dež in odšle k tebi na kongres ;).
Oseba ArtMBR sporoča …
Mene je pa Očarala tale tvoja coprniška dekoracija z vsemi podrobnostmi. Po mojem so se čarovnice kar dolgo zadržale pri tebi, saj niso bile ne lačne ne brez presenečenj. Prav gotovo si se jim prikupila, saj so ti, kot vidim natrosile veliko ustvarjalnega prahu. Sedaj pa kar pometi s čarovnicami ven in začni čistiti dimnik za Božička.