LEPI TRENUTKI-PRVO SVETO OBHAJILO


V življenju imamo veliko lepih dni, takrat želimo lepe trenutke deliti z prijatelji, znanci, sorodniki, zato jih preko vabil vabimo na praznovanja.
V veselje mi je bilo izdelovati vabila za Adriano, ki bo v maju prejela prvo sveto obhajilo.
Letos je pri nas toliko lepih trenutkov, ki za seboj seveda potegnejo tudi obveznosti, da bom APRILSKO temo meseca poimenovala – LEPI TRENUTKI…..







Komentarji

  1. Zelo so lepa vabila! Prvoobhajanka bo zagotovo zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. U, kako lepa, nežna vabila si ustvarila! Zelo lepo imaš organiziran ustvarjalni kotiček :-) Pri meni je vedno kaos, ko ustvarjam :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne pozivnice si napravila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kakšna vabila! Vsako fotko sem si posebej podrobno ogledala, da sem videla, koliko dela in časa si vložila v njihovo izdelavo. Všeč mi je embosirana oblekica angelčka. Za v okvir so!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, vidim da si si znova zadala veliko dela. Ampak koncni rezultat je odlicen. Zelo lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi trenutki in lepa vabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Metuljčica...zeloooo lepa vabila...tudi jaz sem šla podrobno od fotke do fotke in res je vlozenega ogromno dela ...zelo si pridna...tudi vabila za birmo so čudovita :)...te bom začela kar redno spremljati, ker imaš čudovite izdelke. Hvala, ker si se oglasila tudi v mojem ustvarjalnem kotičku. Pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo koliko čudovitih vabil na kupu. Zelo si se potrudila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno si nas vse pritegnila z zgornjimi fotografijami, ker sem si tudi jaz podrobno ogledala vsako posebej. Občudujem te, veliko dela si si naložila, rezultat pa je res prečudovit! Krasne oblekice imajo tvoji angelčki :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita vabila si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri tvojih delih se res vedno vprašam, kako vse zmoreš. Ker vem koliko truda je vloženega, koliko kratkih noči je bilo v tem aprilu, da si pripravila vsa presenečenja. Pravi zgled si. In lepi trenutki......... ja naj jih bo še veliko tudi zate.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar