ŽALUJEM


Pred kratkim sem prebrala spodnji odstavek;

S smrtjo se res konča fizični stik z umrlim, vendar to ne pomeni, da se konča tudi odnos s to drago in ljubljeno osebo. Prav tako to ne pomeni, da se je končalo naše življenje. To življenjsko izkušnjo lahko sprejmemo in z njo stopimo korak naprej v naši osebni rasti kot posamezniki.

Sem pa potrebovala čas zase in za  svoje občutke, za  moje in očetove spomine, ki živijo in ljubijo dalje.  Vem, da bi mi oče dejal, da ne smem pozabiti živeti, vem, da moram naprej, a srce boli....
  
Spoznanje, da v vsem tem doživljanju nisem sama, da mi je podana roka, v trenutku ko sama ne zmorem  narediti  koraka naprej,  mi veliko pomeni.

Rada bi se še posebej zahvalila vsem, ki ste se spomnile name in mi poslale čestitko ob rojstnem dnevu. Tako zelo toplo mi je bilo pri srcu.

Kar nekajkrat sem se spravila k ustvarjanju, a sem begala sem in tja, od ene tehnike do druge, tako da je veliko nedokončanega……..
Bo prišel čas tudi za to.

Želim vam lepo in predvsem zdravo poletje.


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Draga Darja, zapis, ki se dotakne.
Žaluj - po svoje, tako in toliko časa, kot ti narekuje srce. In imej ob sebi roke, objem, besedo, ki ti bo na voljo takrat, ko boš to potrebovala.
Čas za ustvarjanje pa bo že prišel.

Tudi tebi želim poletje, napolnjeno z lepimi trenutki.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Darja zlata!! Iskreno sožalje....res se te besede dotaknejo vsakega srca. Pravijo, da sčasoma neha boleti in ostanejo le spomini.....boli pa dolgo časa, sploh če žalujemo za nekom, ki nam je res drag. Prižgi svečko še v mojem imenu.....
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Draga Darja, kako lahko čutim s teboj. Vem kako je žalovati, kako je živeti s spomini, kako boli, ko ljubljene osebe ni. Pravijo, da vsak žaluje po svoje, vsak gre skozi svoje faze. Jaz tebi in sebi želim, da se nama žalovanje zaključi tako, da nama od vsega ostanejo samo lepi spomini. En velik objem in pozdravček Andreja
Oseba Marleen Overmeire sporoča …
danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014