DARILO BINCE MINCE



Naj vam najprej povem, da je včeraj, na Miklavžev dan, Palček Zobobolček zavrtel kolo sreče in izžrebal nagrajenko, ki prejme njegovo pravljico, kar si lahko ogledate TU. Čestitke………

Tokratno objavo pa sva pripravili skupaj z Binco Minco. Navsezgodaj si je nadela božično kapico in se takole ogledovala v ogledalu, upa da bo še bolj všeč Božičku……..

             

Najprej bi se rada tudi v imenu Bince Mince zahvalila vsem prelepim odzivom na izdajo obeh pravljic. Iz srca hvala vsaki posebej in vsem skupaj.

Zobobolček je v zahvalo na lepe odzive, svoj koledar podelil že v prejšnji objavi, z Binco Minco pa sva z navdušenjem brali komentarje pod njegovo objavo. Kar nekaj časa sva se dogovarjal in se na koncu dogovorili takole:

Meni je všeč komentar Ne-Je, pa seveda tudi Binci Minci. Je pa imela en pogoj; koledarja ne dobi Ne-Ja, ampak njena hčerkica Mija. Kaj sta zapisali,  pa pripenjava spodaj:

Tudi jaz povem iz prve roke, da sta obe pravljici čudoviti, tako v besedi kot v sliki. Darja res vse pohvale za tako prisrčni in seveda realni zgodbici. Moja mala jih z veseljem vzame v roke, ja no...stric poštar je prinesel takrat ko je bila doma in je miklavževo darilo splavalo po vodi 😉.Ji je pa bolj všeč zgodbica o Binci Minci, ker živi v gasilnem domu. Palčku zobobolčku je pa takoj povedala da je lump 😋. Magda zna pobožati tako z besedo, kot tudi ustvarjanjem in se spodobi, da jo tako lepo presenetiš.

Punci, koledar je že na poti k Miji.

Prav vesela sem, da  sem odprla pravljično e pošto in telefon, to je pravi balzam za dušo, pomirja me, paše v ta čas, praznično, pravljično in čarobno prejemam in se trudim to tudi oddajati……….Vedno bolj imam občutek, da sta se pravljici zgodili v času korone z nekim namenom in sporočilom……..

Čez vikend sva si dopisovali z Majdo. Včeraj zvečer sem si zavrtela njeno pravljico, ki jo je posnela in mi jo poslala.  Joj kako pravljični glas ima ta naša vsestranska ustvarjalka, to je tako pomirjajoče, že dolgo nisem tako dobro spala……….Komaj čakam, da mi pove svojo bralno izkušnjo, ko prejme pravljici.

Kot ste verjetno opazile že same, v letošnjem veselo decembrskem izzivu predstavljam mojstrice ustvarjanja, ki sem jih spoznala ravno zaradi pravljic. Skozi pravljici sem se srečevala z mnogimi ljudmi in čisto vsi so čudoviti. Vsak ima svojo zgodbo. Sodelovanje z njimi mi je bilo v veselje in tudi v učenje.

Najprej sem vam v tej objavi mislila predstaviti mojstrico medenjakov, pa bom to storila takrat, ko vam bom pokazala smrečico z njenimi medenjaki. Zdaj pa se greste lahko sladkat k moji sestrični Magdi, v njen veselo decembrski izziv. Letos je nekaj posebnega…..

Torej tokrat vam z  veseljem  predstavljam mojstrico, ki je izdelala Zobobolčka in Binco Minco. Zanimivo mi je, da se zaradi korone, z ljudmi, ki prisluhnejo mojim idejam in zamislim in mi jih uresničijo,  sploh ne morem srečati v živo, ampak zdaj vsaj vem, da imam dober občutek za dobre ljudi. Preprosto si zaslužijo svojo pravljico.......

Ena izmed njih je Klaudija.  Več si lahko ogledate na njeni FB strani. Meni je bilo sodelovanje z njo res v užitek. Napolnili sva pravljično pošto  s sporočili, da je bilo pravo veselje, messenger pa je bil poln Zobobolčka in Bince Mince…..

Nazadnje sem jo prosila, da mi izdela družinico. Torej; mamico »nosečko«, ata štrka in njuno hčerkico Binco Minco. Ob pravljica o Binci Minci, ki dobi bratca, se mi je namreč porodila ideja o dramski igri.


Prava nostalgija po otroštvu, ki sem ga v prostem času več ali manj preživela na odru, se me je lotila.  Po zaslugi moje sestre, ki me je navdušila in vpisala v dramsko skupino v Dom svobode II v Trbovljah, kjer smo imeli vaje z učiteljico Nando,  imam tako lepe spomine, ki živijo in ljubijo dalje……Jaz bom verjetno v naši igri mama….Si predstavljate, da mi uspe nagovorit moža da bi bil ata, pa sina da bi bral spremno besedilo, ali pa ne, obrnila bom, sin bo kaj zapel ali napisal pesem, snaha pa bo Binca Minca…..pa naj kdo reče, da letošnji december ni kljub vsemu super………

Na koncu vam pripenjam  povezavo, kjer še vedno poteka nagradna igra. V kolo sreče, ki ga bo Binca Minca zavrtela za Božič, pa gredo seveda vsi dosedanji in vsi prihodnji komentarji, vključno s tistimi, ki prispejo do 24. 12. 2020.

Včeraj smo prižgali že drugo adventno svečko, ki simbolizira mir. Miren teden vam želim jaz in Binca Minca, Zobobolček pa si ravno zobe umiva, mislim, da mu ni vseeno kar je o njem zapisala Mija, očitno noče biti lump.

 

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3385543501558277&id=100003079816815&set=a.373471529432171&source=48

 



Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, sploh ne vem kaj naj rečem...res ti iz srca H V A L A - Mija bo navdušena :). Upam, da tale koronca kmalu mine in da bomo tvojo dramsko uprizoritev videle v živo. Res da obstaja internet, ampak ti prišepnem da imam pol kufer debatiranja po medijih namesto v živo :P. Objem na daljavo :)!
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čestitke Miji in Jerneji. Čudovio je vse tole brati. Se strinjam z Jernejo, ko se bomo lahko videle, srečale, dotaknile (fizično) druga druge, bo res lepo. Srečno tvojim junakom :)
Oseba moi sporoča …
Pri vas pa res ni nikoli dolgčas. Čestitke Miji in naj igra uspe.
Oseba suzana sporoča …
Najprej čestitke Miji in Jerneji. Juhuhuhuhu komaj čakam, da se tole s korono zaključi in pridem na pravljico, na lutkovno predstavo, na branje pravljice, na nove pesmice, ki bodo spremljale pravljice, na nove risbe, na pobarvanko, na...... joj koliko bo še tega......
Veselim se z vami.