Z NAJLEPŠIMI ŽELJAMI.....

V življenju so vedno vzponi in padci, kar je normalno. So tudi v prijateljstvu, zveza ni vedno enako intenzivna ali močna, pomembno je, da obstaja. V teh časih je prav gotovo težko imeti vsak dan ali vsak teden čas za kavo s prijateljico. Zdaj ko sem babica, pa imajo prednost seveda otroci. Vseeno pa prave prijateljice ne pozabijo druga na drugo, se čutijo, vohajo, podpirajo in nikoli ne zamerijo. A če dobro pomislim, imam kar nekaj prijateljic, ki so vsaka na svoj način edinstvene, in redno poskrbijo, da je moje življenje bogatejše. Smisel vsega pa je prav ta, da smo s pomočjo druge še boljše.

Dnevi lepote, dnevi življenja….Vse to so priložnosti, ki jih lahko ustvariš sam, ko se tako svobodno odločiš.

Pri prijateljici, ki ji pravim kar duša dvojčica in sem jo obiskala prejšnji konec tedna, po res dolgem času, sem se imela neizmerno lepo. Kako paše »babji čvek«, sprehodi, razvajanja, ustvarjanje.

Ko sem ravno pri ustvarjanju pa me je Suzana  presenetila z novo leather maso. Prav simpatična zadeva.

Sem naredila kar precej napak, ampak sva pa obe uživali in se pošteno nafimali, kar  pa je najbolj pomembno.

V maju je praznovala tudi Helena in sva si tudi po dolgem času privoščili eno kavico in tortico po najino na terasi najinega priljubljenega lokala. Lepo je bilo, kot vedno.

 

Zdaj ko imam Tinine make so me celo prsti zasrbeli in kdaj pa kdaj spet malo "popapirčakam".














Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Ja, ni lepšega kot lepo preživet čas v dobri družbi.
Krasno pa tudi ustvarjaš, kot vedno.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, tole zgleda fenomenalno. Kakor nakit, tako tudi voščilnica. Res se je lepo družiti z nam dragimi osebami, sploh v zadnjem času, ko nam je bilo to v veliki meri odvzeto.
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo lep zapis. Vesela sem zate, da si našla čas za dober čvek in skupno ustvarjanje s prijateljico. Nakit je čudovit, čudoviti pa so tudi tvoji maki.
Oseba Helena sporoča …
Zame so takšni trenutki neprecenljivi in zlata vredni. So tista začimba v življenju, ki mu daje okus in pestrost.
Tale masa zgleda zelo zanimivo in krasno sta ustvarjali.
Voščilnica za maki - sem povsem navdušena in občudujem, kako je narejena. Hvala!
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Kako lepo je prebrati tak lep zapis poln pozitivizma in ohranjanja lepih trenutkov.
Draga Darja, tudi jaz sem občudovala tvojo izvedbo Tininih makov in si me z njo povsem očarala.
Želim ti veliko ustvarjalnih trenutkov s prijateljicami in veliko lepih izdelkov.
Topel objem k tebi.
Oseba moi sporoča …
Saj veš tisto: prijatelji so kot zvezde, ne vidiš jih vedno, pa veš da so tam. Tako si skupni trenutki še toliko bolj posebni.
Super pride tale nova masa, so še mene zasrbeli prsti. In tudi maki za Heleno so lepi,
Oseba suzana sporoča …
Pravo prijateljstvo je res, posebno področje, ki ozdravlja vsa področja našega življenja, nas krepi in dela močnejše. Z veseljem sem ustvarjala s teboj. Te urice so zame vedno balzam za dušo. In prav je, da si dajemo prostor in čas, ko se iskreno lahko družimo, ko ustreza obema stranema. Zato se pravi prijatelji ne potrebujejo opravičevati, če kdaj nimajo časa. Saj imamo v življenju veliko oseb, ki so nam drage in ljube in pravi prijatelji razumejo, če so kdaj na koncu vrste. Zato pa je toliko lepše, ko se snidemo, pa družimo in zabavamo skupaj. Tvoji izdelki pa so zame itak vedno čudoviti. Hvala ti, ker si!
Oseba iris-irena sporoča …
Z eno besedo - prečudovito ustvarjanje!
lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, lepo je priti po dolgem času k tebi na obisk :). Tale izdlek mi je vzel besedo - svetovneo izpade usnjen efekt :)! Pri makih si uporabila neverjetne barve in fantastično pričarala sence... Se vidi, da ti je dober čvek dobro del ;) ;) ;)!