ZAKAJ NI DOBRO BITI SLABE VOLJE

metuljcica-ustvarja.si

Bil je deževen dan…….nihče me ni prišel obiskat, še poklical me ni nihče, očitno je krivo slabo vreme……a sama se ob takšnem vremenu umirim, poslušam kaplje dežja, kako rahlo udarjajo ob strešno okno, srečna sem. Niti ne vem zakaj. Kar razganja me od lepih občutkov. Pred kratkim me je znanka vprašala, če nikoli nisem slabe volje, da sem vedno nasmejana, urejena……jaz pa sem jo pogledal v oči in razbrala, da bi s stavkom »da sem v oblakih« povedala bistvo. Kadar se tako počutim, se mi vidi, dobra volja namreč, takrat je v meni dobra energija in prenesem jo v ustvarjanje. Vijugam med neumnostmi vsakdana, vijugam med lepim in grdim po cesti mojih želja, se trudim izpiliti, spolirati, polakirati, da se sveti, kot bi dež na tla zlil ogledalo, v katerem se zrcalijo razni vzorci. Da razbijem črnino, dodam belo in ker čutim več, dodam še rdečo, pa posije sonce in v njem se zrcali jasnejše nebo. Ne, ne, nisem vedno dobre volje, si pa želim biti, seveda prej kot slabe in prav zanimivo kako iščem razloge zakaj ni dobro biti slabe volje. Slaba volja ubija sive celice, boljše da se ne pogledam v ogledalo, če sem slabe volje, nič ne ustvarim, nimam dobrih idej….. Pomaga, glej ga zlomka; nisem slabe volje, idejo imam. Če vam je, mi poleg komentarja napišite še kakšen DOBER VZROK ZAKAJ NI DOBRO BITI SLABE VOLJE. Najboljšo idejo bom seveda nagradila.

Komentarji

Oseba mihaela sporoča …
Lep izdelek in lep zapis! Včasih, ko se nagrmadi kaj težkega, je težko biti dobre volje, ampak preprosto ŠKODA JE TEGA LEPEGA ŽIVLJENJA, da bi bil človek slabe volje!
Srečno!
Oseba Karmen sporoča …
Če imate nasmeh na ustih, ga lahko še komu podarite." - Blaise Pascal

"Smej se, kadar je le mogoče, smeh je poceni zdravilo."

"Veselo srce naredi vedro zunanjost."

"Veselje ohranja mlado srce in obraz."

"Smeh iz srca je očarljiva harmonija, pravzaprav je najboljša glasba."

No, ja ogromno bi še lahko napisala, pregovorov je kar veliko le držimo se jih ne. Življenje je res prekratko za slabo voljo.

Lep dan.
Oseba Helena sporoča …
Zakaj ni dobro biti slabe volje? :)
- ker povzroča prebavne motnje
- ker ljudem okoli sebe zbrišem nasmehe
- ker sivijo lasje
- ker povzroča gube na čelu
- ...
Malo za šalo, malo za res.

Čudovit obesek. Še posebej pa mi je všeč, ker ga nisi samo "obesila" na vrvico (kar je najlažje :)), ampak si poskrbela za celoten nakit! To meni manjka :)
Oseba moi sporoča …
Krasne vijugice in res lep zaključek v krasno verižico, kot je ugotovila že Helena.
Zakaj ni dobro biti slabe volje?
Se mi zdi, da ta rek zelo dobro pove:
“Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become character.
Watch your character, for it becomes your destiny.”