MAVRIČNO

 
Ko sem prebrala objavo Martine in njeno krasno zamisel na tokratnem izzivu Craftalnice, ki se glasi mavrično, sem se končno odločila za nakup DistressCrayon voščenk. Poleg njenih prelepih mavričnih voščilnic, (čestitke tudi vsem ostalim dekletom iz Craftalnice, ki so tako lepo mavrično ustvarjale), pa me je navdušila Vladka, ki je tule že mojstrica in nam je v objavi posredovala tudi video Tim Holtza v pomoč.  Obljublja pa tudi svojega, jupiiiii, nič ne priganjamo, pridno čakamo….. Ogledala sem si  še kar nekaj videov,  ampak v prvi vrsti bom morala menjati papir. Sem pa najbolj navdušena nad mix  media tehniko, ki je naravnost čudovita z Distress Crayoni. »Madonca« kako to nekaterim uspe!

Na začetku sem voščenke razmazala s prstom, a se to ni najlepše izšlo na papirju ki ga imam tako rada, zato sem vse skupaj pošpricala z vodo in pustila razliti. Ker sem bila neučakana sem prehitro senčila preko šablonic mreže in rožic, zato sem morala loviti vzorec in sem pač izrezala tisti del papirja, ki mi je bil všeč. Ostali del sem rešila tako, da sem ga spustila preko embossing srajčke in ga popestrila z belim embossing prahom. Iz ostalega papirja sem izrezala čudovite Tinine metulje in napis hvala.


Očitno imam ustvarjalno deformacijo metuljčice in sem seveda spet pridno zapravljala v Najlepšem paru. Tokrat imam za izgovor recimo vnaprej darilo za Dan žena. Joj, pred njim pa je še pust………Kako kaj priprave na ta lušten običaj?
Zahvalnico lepim na  180-ti izziv Craftalnice, čeprav nisem  ujela  želenega zaporedja barv, a sem potem nekako izrezala besedico hvala, ki je bila čisto malo prekratka za malce več rdeče barve. Kakorkoli, lepo je bilo ustvarjati z mavričnim kompletom.
Seveda pa oba izdelka lepim k Tini v februarsko galerijo.
Torej ženske moje drage, en krasen dan  vam želim, pa da vas slučajno ne odpihne………..









Komentarji

Oseba Aleksandra sporoča …
Kako si iznajdljiva, da porabiš ves papir, četudi ti ni uspelo kot si želela. Voščila pa so kot vedno nekaj posebnega. Pozdravček Aleksandra
Oseba Janja sporoča …
Pohvale tudi z moje strani, da ti tako dobro uspeva porabiti ves papir. Voščilnici sta krasni. Lp
Oseba ArtMBR sporoča …
WAW, koliko tehnik, lepih barv in pripomočkov si lepo uskladila. Po mojem so v resnici še lepše. Prav misteriozne podlage so ti ratale. Metuljči pa niso lepi samo zaradi šivov, ampak kako si jih ti pobarvala in skupaj zložila. Sedaj pa je zadnji čas, da tudi jaz privlečem kakega metulja iz svoje zakladnice pripomočkov in ga spustim v pomlad, ki se pa spet nekja kuja.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Joj, tole je pa prava pasa za oci! Zelo zelo lepo!
Oseba leycika sporoča …
Prečudovite mavrične voščilnice :)
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, kakšne lepe mavrice, pa še metulji zraven, vau, tole bi pa kar gledala in gledala ....
Oseba moi sporoča …
Krasne mavrične podlage in čudoviti metulji, ki so poleteli.
Oseba Helena sporoča …
Čudoviti sta in ozadji sta pravljično lepi. Četudi papir ne daje takšnih rezultatov kot si pričakovala, je nekaj posebnega.
Oseba Majda sporoča …
Čudovita mavrična kombinacija je nastala - odkrila si tudi barve sicer skrite v mavrici :-) Tole pacanje pa si predstavila sila mikavno ...
Mavričen vikend ti želim, Majda
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Uuu tu pa je kar nekaj tehnik. Lepo si se poigrala z barvami.
Oseba oldpunca sporoča …
Jaz pridno skrbim zato, da me ne odpihne. :-) Včasih je dobro imeti kakšno kilo (ali pa 10) preveč. :-)))
Popolnoma sem očarana nad tvojima mavrično-metuljčkastima voščilnicama. Krasno si ustvarjala z novimi šablonicami in voščenkami, ki mi že lep čas ne dajo miru. :-))
Oseba Tjaša sporoča …
Krasni voščilnici! Metulji kar bežijo na plan. Zelo lepi, res :)
Oseba AndrejaM sporoča …
Vidim, da so voščenke res pravi hit! seveda samo, če so v rokah mojstrice!
Oseba Vladuška sporoča …
Me zelo veseli, da si se tudi ti navdušila nad voščenkami. Prav fino se je poigravati z njimi in tebi je tole odlično uspelo. Znova si ustvarila dva izdelka, ki nosita tvoj pečat. Zelo lepo in posebno.
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako čudoviti mavrični voščilnici si naredila :-)) Res si prava mojstrica unikatnih ozadij. Super si ju sestavila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Goga sporoča …
Krasni metulji in krasno ozadje, res si mojstrica prav teh ozadji.Sem pa prav iskreno vesela, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pridi še <3. Lp Lili
Oseba suzana sporoča …
Čisto razkošje, barv in tehnik. Metuljčki pa so me tako lepo vabili, da sem jih kupila še sama. Prav kličejo po pomladi in tvoja igrivost se bohoti v izdelavi. Govoriva, kako nas čas prehiteva in nam ga zmanjkuje. Čas je prazen prostor, ki ga izpolnijo šele dogodki, misli in občutja. Tako lepo si ti vse barve in tehnike zlila na papir in nastalo je nekaj lepega.