UVERTURA V ŠESTI VESELODECEMBERSKI IZZIV 2019


ŠESTI VESELODECEMBRSKI IZZIV 2019

Upam, da se ga tako kot sama, veselite tudi ve. Zdaj ko se družimo že šesto leto, mislim, da ni potrebno dajati podrobnih navodil. Ključne besede bodo v naslovu vseke objave, slike pa v pomoč, če sem bila mogoče za koga nejasna. Za trud boste tako kot vsako leto tudi nagrajene. Vesela bom, če boste to objavo delile na svojem blogu.  
Za vspodbudno uverturo  pa bom kar najavila prvo ključno besedo. Ker je potrebno imeti  do nedelje adventni venček, bo to  prva ključna beseda. Mojega letošnjega  krasijo štiri Tinine božične zvezde in zelenje,  kar bosta drugi dve ključni besedi.
Navdušila me je ta Vladkina objava, zato sem z res super spreji našpricala nekaj listov in izrezala božične zvezde in zelenje. Pa še ena slika, kot sem obljubila.
Venček v celoti pa vam pokažem  v naslednji objavi. 
Družile se bomo cel veseli december. 
Na teh povezavah najdete nekaj utrinkov iz prejšnjih petih let.

PETI VESELODECEMBRSKI IZZIV
ČETRTI VESELODECEMBRSKI IZZIV
TRETJI VESELODECEMBRSKI IZZIV
DRUGI VESELODECEMBRSKI IZZIV
PRVI VESELODECEMBRSKI IZZIV


Prisrčno vabljene tudi  letos.   
Uživajte kljub turobnim dnevom in veselite se, kajti juhuhuuuuuuu, veseli december bo kmalu tu. 
Letos res ni bilo moje ustvarjalno leto, a k sreči imam sestrično, ki zna navdušiti.   Ko sem videla njene čudovite albume, sem se ji pridružila pri  nabavi materiala in pri meni sva imeli tudi delavnico.  Sicer sem svoj prvi samostojni album preveč »nabasala«, ampak nič hudega, predno naredim širše platnice, ga imam kot »učni album«, kar sploh ni slabo.
Na albumu je violina, meni res ljub inštrument, tudi igrala sem ga nekoč, davno. Takrat sta me starša prigovarjala naj nadaljujem, ampak ni bilo volje.

Pripenjam slike albuma. V tem scrapbook papirju me je violina prav fascinirala., zato objavo končujem  z zgodbo, ki sem jo nedavno tega zasledila. Najdete jo na koncu objave, po slikah posameznih strani, ki sem jih potem nalepila v album.

Violinist na podzemni železniški postaji 
Naša zgodba se dogaja v glavnem mestu ZDA, v Washingtonu, resnična je. Piše se leto 2007, ura je 7 in 45 minut, je petek, 12. januarja, jutro je precej mrzlo. V središču vladne cone je postaja podzemne železnice z imenom L'Enfant Plaza. Na cesti pri vhodu v postajo podzemne železnice stoji violinist. 45 minut stoji tam in igra. Začne z Bachom, nadaljuje z Schubertovo Ave Marijo, nato z glasbo Manuela Ponce-ja, nato igra skladbe Massenet-a in na koncu zopet Bach-a. Okrog osme ure zjutraj je ura, ko gredo ljudje v službo, v šole, na delovna mesta, zato gredo mimo njega množice ljudi. Po treh minutah moški srednjih opazi glasbenika. Upočasni svoj korak, se za nekaj sekund ustavi in nato nadaljuje svojo pot. Minuto kasneje violinist prejme  svoj prvi dolar. Ne da bi se ustavila, mu je gospa vrgla kovanec v odprt violinski kovček. Nekaj minut kasneje se je nekdo za nekaj trenutkov ustavil in poslušal, nato je pogledal na svojo uro in hitro nadaljeval svojo pot … bil je že pozen. Največ pozornosti je violinistu namenil otrok, ki je bil star okrog 3 leta. Njegova mati ga je prijela za roko in ga povlekla za seboj, toda mali fantek je nadaljeval s poslušanjem violinista. Končno ga je mama zgrabila močneje in nadaljevala sta svojo pot. Toda mali fantek se je tudi potem, ko sta že odhajala, z nazaj obrnjeno glavo spremljal violinista in ga opazoval. V 45 minutah, ko je igral, se je 6 oseb ustavilo in so ga za kratek čas poslušali. V vsem tem času je uspel zbrati 32 dolarjev. Nihče ni opazil, kdaj je violinist prenehal igrati. Nihče mu ni zaploskal. Med približno 1.000 osebami, ki so šle mimo njega, ga ni nihče prepoznal. Mimoidoči so bili dobro situirani in izobraženi, večina jih dela v vladnih službah v tistem okolišu. Nihče ni pomislil, da je mož, ki na postaji podzemne železnice igra na violino, Joshua Bell, eden največjih sodobnih svetovnih glasbenikov. Na železniški postaji je zaigral nekaj najtežjih skladb, ki so bile napisane v vsej zgodovini glasbe, njegova violina je bila ena najkvalitetnejših, znamke Stradivarius iz leta 1713, vredna je bila okrog 3,5 milijona dolarjev. Dva dni pred tem dogodkom ni bilo več mogoče dobiti vstopnic za njegov koncert v Bostonskem gledališču in vsaka vstopnica za njegov koncert je stala skoraj 100 dolarjev. Dogodek z neopaženim svetovno znanim violinistom je organizirala medijska hiša Washington Post.







Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
vau, čisto pod vtisom zgodbe, ki da misliti. in me spomni, kako sem tudi sama nekajkrat naletela na izjemne ulične glasbenike, če so bili znani, pa ne vem.
tvoje mostrovine pa tudi občudovanja vredne, tako lepe barve teh zvezd ... in super, da se zopet družimo :))
Oseba oldpunca sporoča …
O, to bo spet prijetno druženje. :-) Se že veselim. Hvala za krasen uvod in za zgodbo o violinistu. In za idejo, kako okrasiti adventni venček. :-)
Oseba moi sporoča …
Krasen album, ki ti bo v lep spomin na ljub inštrument.
Zgodbo pa poznam in roko na srce, ne vem, kaj bi sama naredila v tistem trenutku. Verjetno odvisno kako bi se mi mudilo ;)
Sem pa vesela za tvoj veselo decembrski izziv in se ti bom sigurno pridružila. Krasne božične zvezde si izdelala. Sama še nisem uspela narediti našega.
Oseba Helena sporoča …
No, si me spodbudila, da se še sama lotim adventnega venčka. Tvoja božična zvezda je prečudovita.
Vauu, kakšen album. Delavnica s sestrično je vsekakor uspela.
Zgodbo sem že slišala. Včasih naredijo kakšen videoposnetek znanega glasbenika, športnika ... Ga preoblečejo in kot takšen ne vzbudi preveč pozornosti. Šele, ko se razkrije, se pojavi množica, ki ga hoče fotkati in snemati. Taki smo ...
Oseba Valerija sporoča …
Ooo, kako zelo sem vesela, da se bomo tudi letos družile v tvojem veselodecembrskem izzivu. Sem že razmišljala o njem, če bo ali ne, ker si bila letos nekoliko manj prisotna na blogu...
In kako čudovita zgodba in album... prekrasen! Obožujem narcise in pri tebi jih je vse polno...
Oseba Zvonka sporoča …
Draga Darja, vesela sem tvojega veselodecembrskega izziva in močno upam, da mi vsaj malo uspe sodelovati.
Prekrasen album si ustvarila, čudovite barve in postavitve.
Pozdrav k tebi. Zvonka
Oseba ArtMBR sporoča …
JUHU, pa smo spet na pragu najlepšega časa v letu skupaj z ustvarjalnim druženjem tudi pod okriljem tvojega izziva.Jutri prižigamo prvo svečko, potem pa gasa z vsemi ostalimi opravili. Tvoj venček ima spet lep scrapbookovski pridih. S tem albumom pa si prekosila tudi mene, saj si vanj vnesla veliko dodatnih detajlov. Motiv pa itak rastura, to sem ti že povedala. Veliko ustvarjalne vneme ti želim v tem mesecu, pa seveda še bolj pomembno časa, da boš lahko uresničila zamisli, s katerimi vedno zadaneš v polno. Seveda bom sodelovala in delala gnečo pri tebi.
Oseba suzana sporoča …
Čudovita zgodba. Kot tolikokrat ne cenimo, kar nam je dano zastonj..... V vsem hitenju, včasih ne prisluhnemo niti svojemu srcu. Niti se za korak ne ustavimo in pogledamo okoli sebe. Potem pa nam je žal, ker nas preganja čas in vse nas moti..... Ustavimo se, kot otrok, prisluhnimo, poglejmo in se zazrimo v srce, ta najbolje ve, kaj je to LJUBEZEN. "Bistvo je očem, vedno skrito." Zagotovo bova s hčerko sodelovali na tvojem izzivu...
Oseba ArtMBR sporoča …
https://artmbr.blogspot.com/