OSMI VESELO DECEMBRSKI IZZIV: KARKOLI PRAZNIČNEGA IZ POTISKANEGA PAPIRJA

 

                 

Za menoj je pravljično leto. Tudi lanski veselo decembrski izziv je bil pravljično obarvan. S pripovedovanjem svojih dveh pravljic sem sebi in še komu olajšala korak skozi težavne čase. Ne le, da si s pravljicami krajšamo čas, včasih osvetlijo temne trenutke, budijo optimizem in v tem materializiranem svetu spodbujajo, da se zavemo resničnih vrednot. Niti ne vem če bom še kdaj napisala kakšno pravljico, saj se mi ideje rojevajo zelo različno in vsako leto rada počnem nekaj novega. 

V letošnjem letu moje ustvarjalne ideje niso tekle najbolje, sem se pa potolažila s tem, da bo prišel vsakoletni, letos že osmi, veselo decembrski izziv in se bomo preko objav in komentarjev družile in si pestrile praznične dni. 

Vaše izdelke bom nestrpno čakala vse od 1. decembra pa do 31. decembra 2021. Začenjamo torej v sredo, 1. decembra, ko bo aktiven tudi modri gumbek galerije vaših izdelkov. 

Prav gotovo bom tudi letos nagrajevala.

Vabim, da se mi   pridružite s svojimi ustvarjalnimi izdelki. Število  prijavljenih izdelkov ni omejeno, več kot jih bo v galeriji, bolj bom vesela.   


Galerija vaših izdelkov

Klikni za ogled ali za dodajanje


Najprej sem si privoščila skodelico kave s kančkom nostalgije in se sprehodila po prejšnjih izzivih, potem pa sem spisala uvodno objavo. Tako bo vsako sredo meseca decembra, saj je letos 1. december v sredini tedna. 

prvi veselo decembrski izziv

drugi veselo decembrski izziv

tretji veselo decembrski izziv

četrti veselo decembrski izziv

peti veselo decembrski izziv

šesti veselo decembrski izziv

sedmi veselo decembrski izziv

Noviteta letošnjega, že osmega veselo decembrskega izziva pa je ta, da bomo čez cel mesec ustvarjale s potiskanimi  papirji, torej najavljam ključno poved za cel mesec december, ki je zapisana tudi v naslovu te objave in se glasi:

          

                        KARKOLI PRAZNIČNEGA IZ POTISKANEGA PAPIRJA

Svoje kreacije lepite v galerijo, ki se skriva pod modrim gumbkom zgoraj. V svoji objavi pa navedite, s  katerim potiskanim papirjem ste ustvarjale.

Za prvo objavo sem izbrala čudovit papir, Mintay, Time of Wonders, kjer je polno likov in motivov, ki ustrezajo Prazničnemu izzivu z naslovom Hrestač in Klarina omara. Pravi užitek je spremljati blog moje sestrične, ki nas na en krasen način, že drugo leto zapored navdušuje z vsem kar je v povezavi s Hrestačem. Zgoraj videne voščilnice lepim v galerijo pri ArtMBR.














Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Se že veselim. Tako lepo in pravljično vabilo je nemogoče zavrniti. Tvoje galerije so vedno paša za oči.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Juhuhu....A veš, da sem razmišljala ali boš speljala letos ali ne???....Sem vesela, da ti bo uspelo. Vse te tradicionalne novoletne pravljice (Najlepši par, Hrestač in tvoja) je lepo, da se nadaljujejo.... Nekako si ne predstavljam več tega predprazničnega časa brez Darje, Tine, Magde. Vsa čast za vse tri.Komaj čakam!!!!! Začela si pa spet revolucionarno....ja itak....kar objaviš je za dol past!!!!
Oseba ArtMBR sporoča …
Kako lep dan je danes. Zame nekaj posebnega, ker sem si vzela dopust na dolgo sredo in se skrila med papirčke. In ko na računalniku zažari objava moje drage sestrične potem je dan že dopoldne perfekten. Mintayev papir je čudovit, tudi sama imam kar nekaj kolekcij, tudi tegale, malo za gušt, se ve, da zaradi Hrestača. Ampak narediti tako lepe voščilnice, pa ni enostavno, res ni enostavno. Moraš znati vse skupaj zložiti. In ti, ti si to naredila že v prvem poskusu v nulo. Tako zelo zažarijo iz ekrana. Komaj čakam, da streseš iz rokava tudi ostale izdelke. Tvoj osmi veselodecemberski izziv je spet prišel v slogu: Darja pride, pokaže, zmaga. Juhu , december bo res pisan glede na tvojo temo. Meni odlična vzpodbuda, da tudi sama čim več ustvarjam z vzorčnimi papirji. In nenazadnje, najbolj pa sem vesela, da si vse kreacije iz današnje uverturne objave postavila tudi na poličko v Klarino omaro, to pa je vrhunec veselja današnjega dne. Hvala za izziv in za obisk v moji galeriji in naj se veseli december začne kmalu, prav hotovo bom tudi jaz prišla k tebi.
Oseba moi sporoča …
O, krasno, da ga boš tudi letos speljala. Glede potiskanega papirja sem bolj bosa, no ne zaradi materiala, bolj zaradi idej. Se bom pa seveda potrudila. Ne bodo pa niti do kolen segale tvojim.
Oseba Helena sporoča …
Tudi sama sem se že spraševala, če bo letošnji december tudi v znamenju Darje in njenega izziva :) Lepo, da si se potrudila in na prečudovit način naredila uvod. Samo gledam in se čudim. Pridružujem se Martininem zapisu glede potiskanega papirja. Nisva si ravno na ti, a bom malo pokukala na Etsya za potiskanimi papirji, da se bom lahko izzivu pridružila.
Oseba oldpunca sporoča …
Tudi sama že čakam tvoj veselodecemberski izziv. :-) Se bom potrudila sodelovati s potiskanimi papirji, ki jih ni ravno malo v mojem brlogecu.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
O kako lepe voščilnice si naredila iz teh bogato potiskanih papirjev!
Tudi sama se že veselim vseh lepih izdelkov, ki bodo sodelovali na tvojem izzivu. To bo zopet balzam za oči in dušo ;)
Oseba Zvonka sporoča …
Draga Darja, veselim se tvojega/našega veselodecemberskega izziva in druženja, potrudila se bom sodelovati čim večkrat in veselim se galerije krasnih izdelkov vseh sodelujočih ustvarjalk. Pozdravček.
Oseba Zvonka sporoča …
Pozabila pohvaliti tvoje čudovite voščilnice,tako lepo bogate, krasne barve, sestava, skratka top.
Oseba Valerija sporoča …
Kako čudovite in domiselne voščilnice. Potiskani papirji... obožujem jih. Gotovo bom s tabo! Se že veselim!
Oseba Vladuška sporoča …
Draga Darči, super da boš tudi letos to izpeljala in izziv je nadvse zanimiv. Tvoje voščilnice in uporaba potiskanega papirja pa čudovita.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Draga Darja, decembra res ni brez tvojega, Magdinega in Tininega izziva. Osebno sem bosa s temi potiskanimi papirji, ker jih res nikakor ne znam uporabit oz mi jih je škoda rezati... Se bom potrudila sodelovati... Ti si vsekakor mojstrica uporabe in pokazane viola lepotičke so dih jemajoče :):):)!
Oseba Majda sporoča …
Draga Darja, kako lepo ... sem težko čakala tvoj izziv, a mi je zdravje malce ponagajalo in preprečilo, da bi se javila. Zdaj sem v polni formi in komaj čakam vikenda, da nastane kaj narejenega prav za tvoj izziv :-)
Danes dodajam škatlico, narejeno kot embalažo za moje voščilnice, ker nisem bila prepričana, če tudi potiskani izrezi štejejo ;)
Velik objem ti pošiljam, Majda